Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
- Konu Yazar
- #1
Adana Mt.olarak,güzel giden havanın son demlerini değerlendirmek amacıyla,epeydir fatih ağabeyimizin istediği,k.bayramında kamp yaptığımız YEŞİLOVACIKta,deniz kenarındaki lokantaya gitmeye karar verdik. 16 motor ve 20 kişilik ekiple,her zamanki gibi çooook keyifli geçen bir gezi oldu.katılan,emeği geçen tüm dostlarıma teşekkür ederim.buyrun fotolara:




















































































































































Son düzenleme:


