Yeni Motosiklet Aldım Çok Mutluyum

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
süper bir iş yapmışsın valla :cyclopsan güle güle bin...hayırlı olsun
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
Sağolun arkadaşlar.Valla metehan abi bende şaşırdım doğrusu 3,000 e nasıl saydılar.Valla motor harika gaza çok iyi tapki veriyor.Aydınlatmalarda süper.Evet ana sayfada 2990 yazıyor fakat kampanya varmış 2400e hallettik.2 yıl veya 30.000km garantiside var.Kötü markada değil Suzuki.İşte kampanya;
big_6471961_463738_vo18800.JPG
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Hayırlı olsun. Gerçekten fiyatı bayağı uygunmuş.

Sağlıcakla.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Genelde satıcılar bizi yer ama bu sefer sen satıcıyı yemişsin galiba:cherry:.Her halukarda AN125,BEAT'den iyidir bence.9hp'lik gücüde net olduğundan seni memnun edecektir.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
suzuki olsun tastan olsun cok iyi ibr alışveriş olmuşş Güle Güle kullan :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
76
hayırlı ugurlu olsun mustafa kardeş..suziki iibir firmadır sonuçta çin min diil made in japon :) benimde aracım suzuki hem az yakıyor , motosikleti ölemi bilmiyorum ama az yakacagını sanıyorum. en son 13 nisanda istanbul-maşukiye-kar tepe tekrar maşukiye ye toplam 40 milyonluk benzin yaktım.üstelik kartepede 4x4 e aldım kar vitesi ne öle geçtim gittigim halde az yaktı.bunları niçin dedim ister araç olsun ister scooter motor olsun inan yakıttan farkını görceksin...tekrar ii günlerde kullanman dileğiyle...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
motorun ön maşalarına bakınca hafiften çan çin çon kokusu aldım..suzikide olsada...
 
Katılım
17 Şub 2007
Mesajlar
296
Seninki alışveriş değil, alışalış olmuş, süper valla. Arkadaşımda var ARN 125 çok memnun, işçiliği filan da çok güzel motorun. Pişma olmayacaksın. Güle güle kullan..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlısı olsun kazasız belasız kullan çok şirin.:cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eh ne diyelim hayırlı olsun..:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nazar değmesin çok övdü millet sen bi kaç gün pis bin motora yıkama
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
49
Hayırlı uğurlu olsun. Güzel bir alışveriş olmuş senin açından ...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst