- Katılım
- 29 Mar 2008
- Mesajlar
- 66
- Konu Yazar
- #1
Selam abilerim ablalarım.Henüz 17 günlük bir beatim vardı.Dolaşıyordum Suzuki bayisinde bir scooter dikkatimi çekti.Girdim baktım oldukça hoştu test motosikletide vardı.Sağolsun bayi sayesinde öotoru test ettim.İlk olarak dükkatimi çeken beattten çokçok seri oluşuydu.Rahatlıkla 90/95 km gibi hızlara çıktım.Yani motor çok hoşuma gitmişti.Bayiye tekrar geldim test motorunu bırakmak için yetkiliye dedim çok iyi bir motor.Yetkilide kullanıyormuş çok memnunum dedi.Dedim abi yakıt nasıl 2,5lt. dedi.Ekonomikmiş dedim evet dedi.Dedim sorun çıkarırmı masraflı olurmu?Yetkili dedi ben 6,000kmdir kullanıyorum dedi tek sorunum olmadı dedi.İyi dedim fiyat ne kadar dedim 2,450ytl deyince şok oldum.Ben en az 3,200/3,500ytl zannediyordum.Motor zaten harika fiyatta daha harika.Dedim benim beati versem ne kadara alırsınız 1200kmde 2007 model dedim.2900e alırız dedi.Ben biraz yükseltelim dedim eh seni kırmayalım beati 3,000ytlye saydı.Son abimi aradım mondializzet100 abi böyle böyle dedim eh biraz soğuk davrandı fakat tamam al dedi.Siyah çok güzeldi ve siyah aldım.Hem 125cc güzel bir scooterim oldu hemde cebime 600ytl para kaldı.Yanında bir kask hediye ettiler.Evet abilerim ablalarım sanırım biraz fazla konuştum işte benim motosikletim henüz 10kmde;



