Yeni Motosiklet Aldım Çok Mutluyum

Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
Selam abilerim ablalarım.Henüz 17 günlük bir beatim vardı.Dolaşıyordum Suzuki bayisinde bir scooter dikkatimi çekti.Girdim baktım oldukça hoştu test motosikletide vardı.Sağolsun bayi sayesinde öotoru test ettim.İlk olarak dükkatimi çeken beattten çokçok seri oluşuydu.Rahatlıkla 90/95 km gibi hızlara çıktım.Yani motor çok hoşuma gitmişti.Bayiye tekrar geldim test motorunu bırakmak için yetkiliye dedim çok iyi bir motor.Yetkilide kullanıyormuş çok memnunum dedi.Dedim abi yakıt nasıl 2,5lt. dedi.Ekonomikmiş dedim evet dedi.Dedim sorun çıkarırmı masraflı olurmu?Yetkili dedi ben 6,000kmdir kullanıyorum dedi tek sorunum olmadı dedi.İyi dedim fiyat ne kadar dedim 2,450ytl deyince şok oldum.Ben en az 3,200/3,500ytl zannediyordum.Motor zaten harika fiyatta daha harika.Dedim benim beati versem ne kadara alırsınız 1200kmde 2007 model dedim.2900e alırız dedi.Ben biraz yükseltelim dedim eh seni kırmayalım beati 3,000ytlye saydı.Son abimi aradım mondializzet100 abi böyle böyle dedim eh biraz soğuk davrandı fakat tamam al dedi.Siyah çok güzeldi ve siyah aldım.Hem 125cc güzel bir scooterim oldu hemde cebime 600ytl para kaldı.Yanında bir kask hediye ettiler.Evet abilerim ablalarım sanırım biraz fazla konuştum işte benim motosikletim henüz 10kmde;

 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Süper bi Alışveriş olmuş tek kelime ile harbiden süper :) İyi gunlerde kullan...Cok daha yakısıklı bı skuter..
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
güzel motor ama ben daha 1200 km deki beati vermeye kiyamazdim ama gene iyi saymişlar 3 bin ytl ye hayirli olsun
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Güzel bir Scooter:cat:kazsız günlerde kullanırsın inşallah...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
vayy be millet para verip motor alıyor sen para alıp.iyi iş vallahi hayırlı uğurlu olsun.fiyatı çok iyiymiş.aynı sengmentde birçok çinliden ucuz
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Hayırlı uğurlu olsun.çok doğru bir seçim yapmışsın.gidişi olsun,yakıtı olsun,frenleri ve rahatlıgı olsun 10 numara bir scooter.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
Çok sağolun arkadaşlar.Güzeül kaliteli bir kaskım var zaten.Artık hediyeyide artçıya veririm.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat:Kendi adıma söyleyim Suzuki süper bi motosiklettir.kalite dayanıklılık yakıt olarak,ve çok akıllı bi davranış yapmışsın tebrik ederim.Allah kaza göstermesin hayırlı uğurlu olsun.

hayırlı olsun. ama sen iyi bir kask al kendine, hediye kasktan koruma olmaz.
öyle demesen iyiydi valla bizde kask hediye ediyoruz ama kimse takmıyo:pale: eee napalım pahalı kask araya gideceğine ucuz kask veriyoruz:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
hayırlı uğurlu olsun, baya suzuki an125çi oldu sitede, bi topicmi açsak ne yapsak:p
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
Çok sağolun arkadaşlar.Valla gerçekten iiyi bir alışveriş 600ytl cepte ohh altında suzuki.Şüper:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst