Yeni Motosiklet Aldım Çok Mutluyum

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Beat'i 3000 e nasıl saydılar anlamadım ben 2008 beati bile 2700 gibi ancak vermiştim :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Valla güzel alısveris olmus :) Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız insallah. Honda'nın koltuğundan erken inip Suzuki'ye binmissin.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
hayırlı olsun gerçekten iyi bir alışveriş olmuş :cat: kazasız belasız kullanman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
66
Çok sağolun arkadaşlar sizdece kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı olsun kardeş güle güle kullan.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tasarımı çok güzel gözüküyor özellikle farlarını çok beğendim,güle güle kullan kazasız belasız nice km.lere aman nazar değmesin :rendeer:

bu motorla ilgili bikaç sorum var aslında; bu makinanın boyutları nasıl?
okuduğum bi test yazısında 1,85 boylarında bir arkadaşın dönüşlerde dizinin gidona çarptığı gibi bişeyler okuduğumu hatırlıyorum. -dizleriyle ilgili bi sorun olduğunu yazmıştı "uzun boylular rahat edemeyebilir" diyordu,o kısmını tam olarak hatırlıyorum :) -
bunun dışında senin karşılaştığın herhangi bir problem var mı?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hayırlı olsun...


ama BEAT i nasıl 3000e saydılar onu anlamadım...yav sıfırı 3440...1200 kmde olması bişey değiştirmezki dimi...:pale:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
AN125 çok tatlı bir scooter. Ama bildiğim kadarıyla fiyatı 3000 YTL. Sen nasıl 2500'e alabildin merak ettim doğrusu, çünkü ben de almayı düşünüyorum.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Yapma ya Metehan...? Hemen bi bakıym şuna, lazım şehir içi için filan. Saol..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst