tasarımı çok güzel gözüküyor özellikle farlarını çok beğendim,güle güle kullan kazasız belasız nice km.lere aman nazar değmesin :rendeer:
bu motorla ilgili bikaç sorum var aslında; bu makinanın boyutları nasıl?
okuduğum bi test yazısında 1,85 boylarında bir arkadaşın dönüşlerde dizinin gidona çarptığı gibi bişeyler okuduğumu hatırlıyorum. -dizleriyle ilgili bi sorun olduğunu yazmıştı "uzun boylular rahat edemeyebilir" diyordu,o kısmını tam olarak hatırlıyorum

-
bunun dışında senin karşılaştığın herhangi bir problem var mı?