Yeni Motosiklet Aldım Çok Mutluyum

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
dsdwy8.jpg


http://www.suzuki.com.tr/motosiklet/index.asp?sayfa=fiyat

FİYATLARA NAKLİYE DAHİLDİR.

ANA DAĞITICI FİRMANIN BU FİYAT LİSTESİNİN ALT DAĞITICILARCA YENİDEN SATIŞ FİYATI BELİRLERKEN KULLANILMASI HALİNDE BU FİYATLAR TAVSİYE NİTELİĞİNDE KABUL EDİLMELİDİR.

ARACIN FATURA TARİHİNDE YÜRÜRLÜKTE OLAN LİSTE FİYATI GEÇERLİDİR.

ÜRETİCİ VE İTHALATÇI FİRMA ÖNCEDEN HABER VERMEKSİZİN ARACIN FİYAT, TİP VE SPESİFİKASYONLARINDA DEĞİŞİKLİK YAPABİLİR.

YÜRÜRLÜKTE OLAN MEVZUAT VE UYGULAMALARDAKİ DEĞİŞİKLİKLERDEN DOĞABİLECEK VERGİ VE MASRAFLARIN ÖDENMESİNDEN ALICI SORUMLUDUR.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Evet evet, internet sayfasına yansımıyor bu kampanyalar filan, gidip benimkilerle bi konuşmak lazım...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Bu motoru yakından inceleme fırsatım oldu. Hatta 0 km bir AN125'e alarm takılması sırasında grenajlarının filan sökülmüş haliyle gördüm. Her noktada detaylı ve kaliteli işçilik göze çarpıyordu. Tasarımı da ince düşünce örnekleri ile dolu. Kocaman bir bagajı var ve içten aydınlatmalı, düşünebiliyor musunuz içten aydınlatma koymuşlar adamlar... Önde küçük bir torpido filan da var.. Kaçışı ise şahane.. Sessiz, dumansız, nefis birşey canım. Ha, bir de tamamen made in Japan...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı olsun. suzuki daha akıllıca olmuş
inşallh hakkında da hayırlısı olur
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Berkant abi öyle bir anlattın ki canım çekti ağzına sağlık.. hiç inceleme fırsatım olmadı.. ilk gördüğümde didik didik edicem vallahi :cat:
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
84
herkeze slm arkadaşlar ilk motorumu alma arifesindeyim aklımda iki marka var 250 lik chopper ikiside önerilerinizi ve düşüncelerinizi alabilirmiyim siz değerli ustalardan
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Hayırlı uğurlu olsun, Yüce Allah kaza bela vermesin, takdir Allhındır.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Valla burda kampanya diye 1.5-2 milyara dandik çinli motorları satıyorlar.Suzikiyi çok iyi fiyata almışsın.Gerçi beatte güzel ama gücü biraz az.Güle güle kullan.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Güle güle kullan kazasız belasız. Bu modeli baya bi sattı Suzuki. Her yerde görüyorum. Güzelde bişey. Adı üstünde, Suzuki işte. :cat: Japon yapınca yapıyor.
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
ee harbiden güzel alısveriş olmus.... :)
yazdıığın yazıdanda ne kadar heycanlı oldugun belli oluyo :cherry:
allah kaza bela vermesin...gerçekten guzel motor almısın... hayırlısı olsun :cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ne bayiymiş bee benim cbf i de buraya satsaydım keşke...:pneyse hayırlı olsun:cat:suzuki iyidir ama honda kadar kadar değil:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst