Yeni Motosiklet Aldım Çok Mutluyum

Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
41
allah kaza bela vermesin

dostum motorun ekonomik ve pratik güzel tercih . dediğim gibi allah kaza bela vermesin iyi günlerde kullan. bu arada aynısından bej rengi arkadaşımda var. dediğine göre full toplama dahil japon yapımı bir motormuş çin veya uzakdoğuda toplanmıyan bir motormuş. neyse bye bye nice km'ler
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beattim valla çok süper ekonomik kıvrak daha ne istiyorsun güle güle kullan
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
way mustafacığım yenı gordum hayırlı uğurlu olsun sımdı daha serı dedın aklımı çeldın ne yapsam okadarda kelıme yaptım beat alıcam kararım kesın dıye ama :pale: istanbulda 2.200 e vardı sahıbınden. comdan baksaydın

Motor Güzel Plaka Süper Daha Ne Olsun :p

evet evet plaka cok guzel bende sırf plakası ıcın motoru hataydan almayı dusunuyorum :mrgreen: yalnız sık sık kaza falan yaparım dıye korkuyorum :mrgreen::mrgreen::p
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst