- Katılım
- 24 Mar 2019
- Mesajlar
- 479
- Motosikleti
- MSX-125 & X-Pulse 200 & Hornet 750
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar kırmızı grom'u çalmaya çalıştılar. Evet kullanıcı adım olan ilk motorum hala bende. Bir kaç ay önce taşındığımdan beri binmiyordum. Artık köyden bozma bir mahalleye taşındığım için biraz daha rahat takılıyordum. Bugün yanından geçerken motorun gidonunun çok hafif dönük olduğunu fark ettim. Bir baktım gidonu kırmışlar, kontağı kırmışlar, kabloları filan kurcalamışlar. Belli ki çalıştıramayınca olduğu yere bırakıp gitmişler. Ben de her gün yanından geçiyorum ama karanlık diye fark etmemişim.
Motor binanın altındaki yarı açık garajdaydı. Site bahçesinin giriş kapıları kilitli otomatik filan ama güvenlik yok, haliyle girmek çok da zor değil. Motorun bulunduğu yere direkt kamera bakmıyordu maalesef. Halbuki kamera bakan köşeye koyabilirdim. Salaklık işte. Garajın o kısmına giren çıkanı kamera görüyor. Ama ne zaman bu teşebbüste bulunduklarını bilmiyorum. Belki 3-4 gün belki 2 hafta önce...
Yönetici bir bakacak kameralara ama tarih olmadığı için çok da ilgileneceğini düşünmüyorum. Yarın emniyete gidip ihbar etmeyi düşünüyorum. Çok da bir şey çıkmasını beklemiyorum ama motorun üstünde parmak izleri var.
Bir önerisi olan, fikir veren olursa sevinirim.
Motor binanın altındaki yarı açık garajdaydı. Site bahçesinin giriş kapıları kilitli otomatik filan ama güvenlik yok, haliyle girmek çok da zor değil. Motorun bulunduğu yere direkt kamera bakmıyordu maalesef. Halbuki kamera bakan köşeye koyabilirdim. Salaklık işte. Garajın o kısmına giren çıkanı kamera görüyor. Ama ne zaman bu teşebbüste bulunduklarını bilmiyorum. Belki 3-4 gün belki 2 hafta önce...
Yönetici bir bakacak kameralara ama tarih olmadığı için çok da ilgileneceğini düşünmüyorum. Yarın emniyete gidip ihbar etmeyi düşünüyorum. Çok da bir şey çıkmasını beklemiyorum ama motorun üstünde parmak izleri var.
Bir önerisi olan, fikir veren olursa sevinirim.