Kırmızı Grom'u çalmaya çalıştılar

Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
479
Motosikleti
MSX-125 & X-Pulse 200 & Hornet 750
Arkadaşlar kırmızı grom'u çalmaya çalıştılar. Evet kullanıcı adım olan ilk motorum hala bende. Bir kaç ay önce taşındığımdan beri binmiyordum. Artık köyden bozma bir mahalleye taşındığım için biraz daha rahat takılıyordum. Bugün yanından geçerken motorun gidonunun çok hafif dönük olduğunu fark ettim. Bir baktım gidonu kırmışlar, kontağı kırmışlar, kabloları filan kurcalamışlar. Belli ki çalıştıramayınca olduğu yere bırakıp gitmişler. Ben de her gün yanından geçiyorum ama karanlık diye fark etmemişim.

Motor binanın altındaki yarı açık garajdaydı. Site bahçesinin giriş kapıları kilitli otomatik filan ama güvenlik yok, haliyle girmek çok da zor değil. Motorun bulunduğu yere direkt kamera bakmıyordu maalesef. Halbuki kamera bakan köşeye koyabilirdim. Salaklık işte. Garajın o kısmına giren çıkanı kamera görüyor. Ama ne zaman bu teşebbüste bulunduklarını bilmiyorum. Belki 3-4 gün belki 2 hafta önce...

Yönetici bir bakacak kameralara ama tarih olmadığı için çok da ilgileneceğini düşünmüyorum. Yarın emniyete gidip ihbar etmeyi düşünüyorum. Çok da bir şey çıkmasını beklemiyorum ama motorun üstünde parmak izleri var.

Bir önerisi olan, fikir veren olursa sevinirim.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
benim motoru ilçe emniyet müdürlüğü yanındaki dükkanın önünden çaldılar. birkaç mt ötesinde otomatik tüfekli, çelik yelekli polis nöbet bekliyorken yaptılar bu işi. her taraf mobese olduğu halde 2.5 senedir bulunacak güya 😭

bina yöneticine olan inancını ve güvenini tebrik ederim:) ama sen gene kendi önlemini kendin al. benim gibi takip cihaz sız, air tag sız, kilit siz bırakma. öyle pek adelete falan da bel bağlama. polisin tutanak tuttuktan sonra ilk söylediği şey sosyal medyada paylaş, daha kolay bulursun demek oldu. :unsure:

bu kadarla geçmiş olsun, önlem alman için iyi bir uyarı olmuş en azından(y)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Geçmiş olsun.
 
Katılım
5 Ocak 2025
Mesajlar
243
Motosikleti
CB750A
benim önerim motoru satman.
birkaç aydır binmediğin, belki 2 haftadır kontrol etmediğim motora airtag de uydu takip cihazı da taksan sen fark edene kadar iş işten geçmiş olacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst