Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Sağolun arkadaşlar.Valla metehan abi bende şaşırdım doğrusu 3,000 e nasıl saydılar.Valla motor harika gaza çok iyi tapki veriyor.Aydınlatmalarda süper.Evet ana sayfada 2990 yazıyor fakat kampanya varmış 2400e hallettik.2 yıl veya 30.000km garantiside var.Kötü markada değil Suzuki.İşte kampanya;
Genelde satıcılar bizi yer ama bu sefer sen satıcıyı yemişsin galiba:cherry:.Her halukarda AN125,BEAT'den iyidir bence.9hp'lik gücüde net olduğundan seni memnun edecektir.Kazasız belasız sürüşler dilerim.
hayırlı ugurlu olsun mustafa kardeş..suziki iibir firmadır sonuçta çin min diil made in japon benimde aracım suzuki hem az yakıyor , motosikleti ölemi bilmiyorum ama az yakacagını sanıyorum. en son 13 nisanda istanbul-maşukiye-kar tepe tekrar maşukiye ye toplam 40 milyonluk benzin yaktım.üstelik kartepede 4x4 e aldım kar vitesi ne öle geçtim gittigim halde az yaktı.bunları niçin dedim ister araç olsun ister scooter motor olsun inan yakıttan farkını görceksin...tekrar ii günlerde kullanman dileğiyle...
Seninki alışveriş değil, alışalış olmuş, süper valla. Arkadaşımda var ARN 125 çok memnun, işçiliği filan da çok güzel motorun. Pişma olmayacaksın. Güle güle kullan..