[Bulgaristan - MT]

Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
mesut ben gelemiyorum festivale düyün varmış yalovaya kesin gelmeye çalışıcam

özgürlük hayal oldu benim için galiba ruhumu şeytana satım ben
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut ben gelemiyorum festivale düyün varmış yalovaya kesin gelmeye çalışıcam

özgürlük hayal oldu benim için galiba ruhumu şeytana satım ben
özcan abi düğün 2 gün 2 gece mi sürecek.biz kısmetse cuma akşamı gelip pazar günü dönücez.bir fırsatını bulup kaç gel.hem gelmişken şu ruhunu şeytana satma mezusunu baştan gözden geçirelim :queen:

Özcan, nerelerdesin yahu, özlettin kendini...

bülent merak etme herkesi tek tek fırçalamaya başladım ben.özcan ile yasar'ı arayıp bir güzel fırçaladım.kopmazlar artık herhalde forumdan :p
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
özcan abi düğün 2 gün 2 gece mi sürecek.biz kısmetse cuma akşamı gelip pazar günü dönücez.bir fırsatını bulup kaç gel.hem gelmişken şu ruhunu şeytana satma mezusunu baştan gözden geçirelim :queen:



bülent merak etme herkesi tek tek fırçalamaya başladım ben.özcan ile yasar'ı arayıp bir güzel fırçaladım.kopmazlar artık herhalde forumdan :p

cuma günü gelsinde bir fırsatını bulabilirsem kaçarım da dönüşte ne olur bilemem beni keser herhalde :pale:

Özcan, nerelerdesin yahu, özlettin kendini...

buralardayım bulent ama fazla giremiyorum nete vaktim kalmıyo
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
mesut ben gelemiyorum festivale düyün varmış yalovaya kesin gelmeye çalışıcam

özgürlük hayal oldu benim için galiba ruhumu şeytana satım ben

Merhaba Özcan, uzun süredir görüşemedik yav. nasılsın iyimisin. Festivale sen de gelebilsen çok iyi olurdu. Hasret giderir eğlenir kafaları çekerdik biraz.
Nasip artık. İnşallah gelirsin. Selamlar.
 
Katılım
18 Ara 2007
Mesajlar
478
Merhaba Özcan, uzun süredir görüşemedik yav. nasılsın iyimisin. Festivale sen de gelebilsen çok iyi olurdu. Hasret giderir eğlenir kafaları çekerdik biraz.
Nasip artık. İnşallah gelirsin. Selamlar.

iyim saol mehmet abi sen nasılsın gelmeye çalışıcam bakalım nerden bulaştım bu kız işine kafayı yiyecem nerdeyse onunla beraber güzel zaman geçiyor ama aklımda motorumda kalıyor onsuzda olmuyor ikisinin arasında kaldım ne yapmalıyım sence abi sen bilirsin birşeyler hangisini seçeyim
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Merhaba Özcan, uzun süredir görüşemedik yav. nasılsın iyimisin. Festivale sen de gelebilsen çok iyi olurdu. Hasret giderir eğlenir kafaları çekerdik biraz.
Nasip artık. İnşallah gelirsin. Selamlar.

mehmet abi son durum nedir?kaç kişi olduk?planlar nedir.yalovadan geçerken benide almayı unutmayın :queen: geliyorum kesin yani :bounce:

haklısın ayrılıcam kızdan hayatımı karartamam bu yaşta ilerde pişmanlık duymaktansa şimdi acı çekeyim :salut:

özcan abi yine ben etki yapmim hayatında.sen nasıl doğru görüyorsan öle yap.sonra pişmanlık duyma.iyi düşün taşın.yada yengeyi bir köşeye çek ciddi ciddi konuş.motorsiklet senin herşeyin olduğunu söle.yengeye beni seviyor musun diye sor.oda hayliyle ewet diyecektir.ondan sonra lafı patlat ve sevdiğin kişinin acı çekmesini mi istiyorsun yani de :wiinkk: ne sensiz nede onsuz yapamam de.ne bilim işte karşına çek ciddi ciddi konuş bişeyler de.ne yap ne et motorsiklete razı et

mehmet abi sizin karadan mı gemiyle mi? nereden geleceğinizi bilmiyorum ama tahminimce yenikapıdan gelirsiniz.eğer yenikapıdan geliyorsanız 19,30'da yenikapı-yalova seferi var.ona binerseniz süper olur.tam benim iş çıkışıma denk geliyor.20,15 gibi yalovaya adım atmış olacaksınız.bende en geç 20,30 gibi çıkıyorum işten.1-2 saat izin al erken gidelim derseniz benim usta hayatta izin vermez şimdiden söylim.yenikapıdan gelmezseniz bile kendinizi 20,00-20,30 gibi yalovada olacak gibi gelin.yoksa 1 saat arayla gitmiş olucaz ve yazık olucak.ne olur kendinizi ayarlayın hep beraber gidelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
iyim saol mehmet abi sen nasılsın gelmeye çalışıcam bakalım nerden bulaştım bu kız işine kafayı yiyecem nerdeyse onunla beraber güzel zaman geçiyor ama aklımda motorumda kalıyor onsuzda olmuyor ikisinin arasında kaldım ne yapmalıyım sence abi sen bilirsin birşeyler hangisini seçeyim

Özcan kardeşim, kız arkadaşını terketmek olmaz tabii ki. Ama onu ikna edebilirsin. Motorun senin hayatında çok önemli bir yeri olduğunu, motorculuğun senin için bir yaşam bişimi olduğunu, gezmeyi çok sevdiğini ve ileride ikiniz beraber çokyerler gezip göreceğini anlatabilirsin.
Onu da motora binmeye alıştır bence.
Benim hanım da önceleri korkuyor ve bana pek izin vermek istemiyordu. Fakat ben bazı yerlere onu da götürüyorum. Böylece hem motora alıştı. Hemde benim yalnız da gezilere gitmeme de izin veriyor.
Selamlar...
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Herkese selamlar Bratcetlerim,

Su an Sofya`dan yaziyorum, buralari gercekten cok hareketli motorlar acisindan, etraf Racing kayniyor, boyle olmasi da normal bizim 15000 TL`ye aldigimiz motorlari 8000-9000 Leva`ya alirlarsa...

Kalin saglicakla...
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Herkese selamlar Bratcetlerim,

Su an Sofya`dan yaziyorum, buralari gercekten cok hareketli motorlar acisindan, etraf Racing kayniyor, boyle olmasi da normal bizim 15000 TL`ye aldigimiz motorlari 8000-9000 Leva`ya alirlarsa...

Kalin saglicakla...

oo bülent sende bizden betersin haaa.hangi ara gittin yine oralara.racing doluysa tam benlikmiş oralar :queen:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mesut anlaştınızmı memet abiyle onlar adapazı üstü gitmesse iyidir bence orada buluşursunuz.
bende gelmek isterdim ama hem duygusal anlamda tık yok hemde bulgara gitmem gerekiyo hafta sonu.
artık yalova festivalinde görüşürüz.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
mesut anlaştınızmı memet abiyle onlar adapazı üstü gitmesse iyidir bence orada buluşursunuz.
bende gelmek isterdim ama hem duygusal anlamda tık yok hemde bulgara gitmem gerekiyo hafta sonu.
artık yalova festivalinde görüşürüz.

evet mustafa abi konuşuyoruz sık sık mehmet abiyle.fakat ciddi bir problemim çıktı benim.dün akşam bizim diğer elemanlar patron kavga etti ve eleman çıkıp gitti.bugünde gelmedi işe.şuan tek başıma boğuşuyorum işlerle.patron festivale gideceğimi biliyor fakat bu durumda gitmeme izin verir mi bilmiyorum.tek başına stüdyo ile başa çıkabilir mi acaba? bu akşam konuşucam iş çıkışı.dicem biliyorsun yarın akşam ben yola çıkıcam ne olcak şimdi.izin günüm yanmadı dimi dicem.bakalım ne cvp vericek.tahminimce şuan %50 şansım var.herşeyide ayarladım.cuma akşamı gelip yola çıkmak için gün sayıyordum:salut: yarın akşama kadar zaman göstericek herşeyi.seni anlayabiliyorum keşke durumum olsada abi sen gel ben çekicem masrafı diyebilsem :salut: hep beraber bir güzel eğlenirdik :) neyse yalova festivalinde görüşürüz en kötü ihtimal..sana şimdiden iyi yolculuklar mustafa abi :rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
teşekürler mesut inşalla sizde bol bol eğlenirsiniz.
bülent ben starazagoraya pavel banyay gidecem ama fazla takılmadan gelicem
alper sen gitmiyonmu ya hala geç kalmış sayılmassın şansın var gruba katılmaya.
oraya gidince içinizden biri orda benim bi arkadaş olucak izmirli biraz ihtiyar biri siyah bi super tenere kırmızı on çamuluğu var benim gibi kros onu bulursanız benden selam söyleyin ve onunla takılın bakın super kafa dengi bi eleman.:cat:
onada hoca derler ismini bilmiyom ama elinden bira düşmez öyle bi hoca yani:queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
teşekürler mesut inşalla sizde bol bol eğlenirsiniz.
bülent ben starazagoraya pavel banyay gidecem ama fazla takılmadan gelicem
alper sen gitmiyonmu ya hala geç kalmış sayılmassın şansın var gruba katılmaya.
oraya gidince içinizden biri orda benim bi arkadaş olucak izmirli biraz ihtiyar biri siyah bi super tenere kırmızı on çamuluğu var benim gibi kros onu bulursanız benden selam söyleyin ve onunla takılın bakın super kafa dengi bi eleman.:cat:
onada hoca derler ismini bilmiyom ama elinden bira düşmez öyle bi hoca yani:queen:

gidince dikkat ederim mustafa abi.eğer görebilirsem selamını sölerim.:cat: bu akşam yola çıkmak varken şimdi hiç işin yok yarın akşamı bekle:salut: tüm ekipmanlarda hazır beni bekliyor:salut: neyse sağlık olsun.mehmet abiye haber verdim zaten bu akşamdan gelemeyeceğimi.napalım yarın akşam gidince bu akşamın payınıda içeriz :queen:
BEKLEYİN MEHMET ABİ BENİ CUMARTESİ AKŞAMI YANINIZA GAZ AÇIYORUM :rendeer:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
160
Selamlar
Sakın ola zannetmeyin Ömür araba aldı motosiklet i unuttu :p
Bugün Fazer buldum 2005 model fiyatı uygun km biraz fazla gibi ama tertemiz 34000
Düşünüyorum bi taraftan almalıyım diyorum bi taraftan o kadar bekledim 1 ay daha bekleyip daha iyi bir motorsiklet alayım diyorum

Kararsızlık kötü aynı zamanda piyasanın aşırı dalgalanması beni üzdü baya :pr:

en kısa zamanda Gezilerinize benide dahil edin GELİYORUM....:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst