Bu 1000lik racer lardan hangisini isterdiniz

En Çok Talep

  • GSX-R1000

    Oy: 39 16.6%
  • YzF R1

    Oy: 79 33.6%
  • Aprilla SL1000

    Oy: 10 4.3%
  • Mondial Piega1000

    Oy: 1 0.4%
  • CBR 1000R

    Oy: 73 31.1%
  • ZX-10R

    Oy: 22 9.4%
  • Trıumph Daytona

    Oy: 11 4.7%

  • Kullanılan toplam oy
    235
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
164
hayalimde sahip olmak istediğim 2 makine vardır.biri 1000rr repsol, diğeri r1 her ikiside listede olduğundan benim için hiç farketmez.ama tabi bi tane seçmek gerekiyor.o yüzden tercihimi repsoldan yana kullanırım herhalde ama belli de olmaz, diğer tarafta r1 var:cherry:

bu arada bi yanlışı düzeltelim.Triumph Daytona 1000 lik değil, 600 lük bi makine...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
16
R1 veya 1000rr arasında kalırdım galiba :bounce:

Hayabusa " 1300cc "- 1000lik motorlar arasında seçim yapıyoruz.
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
hicbiri.. 1000 ler çok agır ve hantal. bana bir adet triumph 675 verin gidiim.
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
ben kargadan başka kuş tanımam r1 denbaşkada motor tanımam allah nasip ederse:queen:
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
102
tabiki cbr 1000 yani düşünmeye bile gerennnnnnnnnnk yok.
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
3
Arkadaslar,
Listeye Ducati 999'u da ekleyin. Ama onun yoklugunda "Trıumph Daytona" diyorum.. Bakislari yeter :)

Safak

Ducati999_1024.jpg
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
1
eczmemet

benim jawa 350 stil im var ama ben r1 de olsa yok demem yav ben deli o deli ne güzel olurdu valla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst