hayalimde sahip olmak istediğim 2 makine vardır.biri 1000rr repsol, diğeri r1 her ikiside listede olduğundan benim için hiç farketmez.ama tabi bi tane seçmek gerekiyor.o yüzden tercihimi repsoldan yana kullanırım herhalde ama belli de olmaz, diğer tarafta r1 var:cherry:
bu arada bi yanlışı düzeltelim.Triumph Daytona 1000 lik değil, 600 lük bi makine...