- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 670
- Konu Yazar
- #1
Hepsi Benım Deyip Açlık Yapmayalım Sadece 1 Tane:cat: acaba altınızda hangisi daha guzel olurdu???
GSX-R1000
YzF R1
Aprilla SL1000
Mondial piega 1000
CBR 1000R
ZX-10R
Trıumph Daytona
GSX-R1000
YzF R1
Aprilla SL1000
Mondial piega 1000
CBR 1000R
ZX-10R
Trıumph Daytona