mambo 59 Katılım 5 Haz 2006 Mesajlar 94 25 Ağu 2006 #42 stoklarınızda mewcut ise ben de bir adet ZX-10R alayım yakışıklı bir bey efendi o
aytskal Katılım 3 Şub 2006 Mesajlar 1,151 25 Ağu 2006 #45 Trıumph Daytona bana uyar yanlız Black rica edeyim..!!
İHTİYAR Katılım 29 Mar 2006 Mesajlar 3,903 25 Ağu 2006 #46 Yahu!..hangisini istesem,yapma sen ihtiyarsın,sana yakışmaz dersiniz. Şiiişşşt!..aramızda kalsın yakışırmı?...
Yahu!..hangisini istesem,yapma sen ihtiyarsın,sana yakışmaz dersiniz. Şiiişşşt!..aramızda kalsın yakışırmı?...
vlad1462 Katılım 16 Eki 2005 Mesajlar 2,759 Motosikleti cb 125 f- nc 750x dct 25 Ağu 2006 #47 Trıumph Daytona yı severim.bigün demaks ın camından içeri dalacam ama hayırlısıyla hangi gün bilmiyorum
Trıumph Daytona yı severim.bigün demaks ın camından içeri dalacam ama hayırlısıyla hangi gün bilmiyorum
V viper_1 Katılım 21 Eki 2005 Mesajlar 3,170 25 Ağu 2006 #49 Yamaha ya da Honda tek geçerim abi. Diğerlerini ne bilirim , ne de binerim... En azından burada 2 şer tane Yamaha ve Honda bayisii var.
Yamaha ya da Honda tek geçerim abi. Diğerlerini ne bilirim , ne de binerim... En azından burada 2 şer tane Yamaha ve Honda bayisii var.
E_M_R_E_sen Katılım 6 Haz 2006 Mesajlar 518 25 Ağu 2006 #51 ZX-10R bu motor ve ben elmanın iki yarısı gibiyiz :=)
G Gokhan2433 Katılım 29 Tem 2006 Mesajlar 670 26 Ağu 2006 Konu Yazar #52 Yav su mondıal 1000 cc demı bılen varmı ben googla da mondıal 1000 yazınca cıktı fazla bı bılgım yok bılen solesın yanlıssa cıkartak
Yav su mondıal 1000 cc demı bılen varmı ben googla da mondıal 1000 yazınca cıktı fazla bı bılgım yok bılen solesın yanlıssa cıkartak
PIERzig Katılım 30 Tem 2006 Mesajlar 4,311 26 Ağu 2006 #53 Yaw bende r1 alırdım ama ben onu alacak maddiyata hic ulaşamıcam heralde
RAPTOR666 Katılım 3 Şub 2006 Mesajlar 655 26 Ağu 2006 #54 eğer beleşe alcaksak Trıumph Daytona alırım onu satıp bitane r1 bitanede cbr alırım artanlada piyasa yaparım olmaz diyosanız aprilia ama resimdeki gibi grenajsız diil
eğer beleşe alcaksak Trıumph Daytona alırım onu satıp bitane r1 bitanede cbr alırım artanlada piyasa yaparım olmaz diyosanız aprilia ama resimdeki gibi grenajsız diil
Blacat Katılım 2 Nis 2006 Mesajlar 420 27 Ağu 2006 #60 ben bi çift kaşarlı GSXR-1000 alayım... Paket olsun hocam... ::deliir:::cherry: