Bu 1000lik racer lardan hangisini isterdiniz

En Çok Talep

  • GSX-R1000

    Oy: 39 16.6%
  • YzF R1

    Oy: 79 33.6%
  • Aprilla SL1000

    Oy: 10 4.3%
  • Mondial Piega1000

    Oy: 1 0.4%
  • CBR 1000R

    Oy: 73 31.1%
  • ZX-10R

    Oy: 22 9.4%
  • Trıumph Daytona

    Oy: 11 4.7%

  • Kullanılan toplam oy
    235
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
94
stoklarınızda mewcut ise ben de bir adet ZX-10R alayım yakışıklı bir bey efendi o
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Yahu!..hangisini istesem,yapma sen ihtiyarsın,sana yakışmaz dersiniz.
Şiiişşşt!..aramızda kalsın yakışırmı?...
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,759
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
Trıumph Daytona yı severim.bigün demaks ın camından içeri dalacam ama hayırlısıyla hangi gün bilmiyorum:)
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Yamaha ya da Honda tek geçerim abi.
Diğerlerini ne bilirim , ne de binerim...

En azından burada 2 şer tane Yamaha ve Honda bayisii var. :) :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Yav su mondıal 1000 cc demı bılen varmı ben googla da mondıal 1000 yazınca cıktı fazla bı bılgım yok bılen solesın yanlıssa cıkartak
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Yaw bende r1 alırdım ama ben onu alacak maddiyata hic ulaşamıcam heralde :(
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
655
eğer beleşe alcaksak Trıumph Daytona alırım onu satıp bitane r1 bitanede cbr alırım artanlada piyasa yaparım

olmaz diyosanız aprilia ama resimdeki gibi grenajsız diil
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
ben bi çift kaşarlı GSXR-1000 alayım... Paket olsun hocam... ::deliir:::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst