Bu 1000lik racer lardan hangisini isterdiniz

En Çok Talep

  • GSX-R1000

    Oy: 39 16.6%
  • YzF R1

    Oy: 79 33.6%
  • Aprilla SL1000

    Oy: 10 4.3%
  • Mondial Piega1000

    Oy: 1 0.4%
  • CBR 1000R

    Oy: 73 31.1%
  • ZX-10R

    Oy: 22 9.4%
  • Trıumph Daytona

    Oy: 11 4.7%

  • Kullanılan toplam oy
    235
Katılım
14 Kas 2004
Mesajlar
335
Yamaha Honda Kawasaki ve Suzuki'den herhangi biri olur. Motorbike da okumuştum galiba testte Suzuki küçük bir farkla daha iyi çıkmıştı diğerlerinden...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bana ne,bana ne istemiyorum hiçbirini işte.Acele ile işim yok.!!!
Ben bu yaşımda,yaşadıklarımı hissetmek,dokunmak ve hazmetmek istiyorum.
Ne yazık ki bu makinalarla bu mümkün değil.
Bilmem anlatabildimmi?
 
Katılım
15 Ocak 2006
Mesajlar
126
yav bende kawasakiyi aliyim bende kanuni racer var bilmeyen kimö görse abi kawasakimi diyor benimde hoşuma gidiyor yane :)
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
1
Amac 1000cc lik bi motor secmekse, ben RSV Mille R istiyorum. Hatta mumkunse Factory edition olsun...
Bide o resimdeki SL1000'in coktan uretimden kalkmis olmasi lasim.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
9
arkadaşlar bende honda cbr 954 rr var.İlk tercihim zx10 olur.çünkü gerçekten 1000 rr dan daha seri.tecrübe ile sabittir.
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
21
ben ce suzuki ayrıcak ordaki mondial bizim bildiğimiz çin mondial değil demi ben biraz tecrübesizim de ama imkaqnsız olsa gerek
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
ben ce suzuki ayrıcak ordaki mondial bizim bildiğimiz çin mondial değil demi ben biraz tecrübesizim de ama imkaqnsız olsa gerek
heralde bu mondıal ıtalyan ların yaptıkları mondıal turkıyeye cın malını sattılar parayı gozunden vurdular gıttıler kendı ulkelerınde kralını yaptılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst