- Katılım
- 9 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4
sana bi şey diim mi ben özel modifiyeli 1000cc lik bir peugeot 103 derdim eğer o kadar param olsaydı peugeot 103 ü 1000 lik bi canavar haline getirirdim
mondıalın fabrıkası nazillide butun parcalar cinden :queen: bu resımdekı daha farklı bıse zaten fıyatı da baya varmıs r1 den fazla ole dıyolar bende onların yalancısıyım valla.AMa bunu cınlılerın yapcaklarını sanmam.:cat:GOKHAN2433 mondial fabrikası nazillide değilmi
Bİ TANEDE BEN ALAYIM BABOCANben tabiki repsol 1000 rr