Bu 1000lik racer lardan hangisini isterdiniz

En Çok Talep

  • GSX-R1000

    Oy: 39 16.6%
  • YzF R1

    Oy: 79 33.6%
  • Aprilla SL1000

    Oy: 10 4.3%
  • Mondial Piega1000

    Oy: 1 0.4%
  • CBR 1000R

    Oy: 73 31.1%
  • ZX-10R

    Oy: 22 9.4%
  • Trıumph Daytona

    Oy: 11 4.7%

  • Kullanılan toplam oy
    235
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
4
sana bi şey diim mi ben özel modifiyeli 1000cc lik bir peugeot 103 derdim eğer o kadar param olsaydı peugeot 103 ü 1000 lik bi canavar haline getirirdim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mümkünse r1 olsun
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
GOKHAN2433 mondial fabrikası nazillide değilmi
mondıalın fabrıkası nazillide butun parcalar cinden :queen: bu resımdekı daha farklı bıse zaten fıyatı da baya varmıs r1 den fazla ole dıyolar bende onların yalancısıyım valla.AMa bunu cınlılerın yapcaklarını sanmam.:cat:
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
25
R1 R1 R1 R1 R1 R1 R1 R1 2 3 4 5 6 7 8........ VARMIYDI ACABAAAAAA........................ :flower:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Yav aslında bu motorlar artık bna cazıp gelmemeye basladı en ıyısı bı enduro motor.Bunlar adamı ucurur valla
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
6
GSX-R1000 muhteşem bir motorsiklet tavsiye ederimm görmek isteyenler resmime dikkatlı baksınlar hehehehe:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
6
tabiki GSX-R1000 tartışılmaz en iyi motorsiklet tavsiye ederim arkadaşlar 300 km ye 9 saniyede çıkıyor muhteşem bir sürat makinası benim makinam.....:cat: :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
121
aslında

sıralama yaparsak...benim.ducati 999.hondacbr1000rr.yamaha r1.suzukıgsx-r1000.kawasaki zx-10r.bunların hepsini çok seviyorum.bazen suzuki diğer zaman yamaha bazen de kawasaki hoşuma gidiyor.yani ducati hariç almaya(allahın izniyle inşallahhhhhhhhhhhh.)zaman gelince o an mevcut kampanyalara göre herhangi bir bana aynı zevkki verebilir.ducati dedim çünkü 27.000 euro çok.para olsa olurdu da çok pahalı.ki diğerlerinde farkı da yok.şu an aklımda suzuki var..hadi hayrlısı.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
Hepsi deyip aclık yapmayakım dedık ama bunların hepsı guzel be kardesım valla hepsıne bınerım yeterkı olsun
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
hepsini gördüm, bence R1 ... ama almazdım... bedava verseler de almazdm... cünkü bu tecrübeyle o motoru kullanırsam pek iyi olmaz :farao: ... ki cbr'ımı gözü kapalı kullanırım :p
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
6
zaten hepsi benim demeye gerek yok suzuki gsx-r yii herzamn ezelden ebediyete tek geçeriim japon grubunun kralı bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst