cnkkk Katılım 29 Haz 2006 Mesajlar 10 2 Eki 2006 #121 görünüşş itibariylee en çok hoşuma gidenn 1000 cc lerde R1 çok beğeniyorum
cbr_007 Katılım 1 Ara 2005 Mesajlar 336 26 Eki 2006 #124 ben cbr_007nin arkadaşıyım antalya MT yi hiç sevmiyom motorlar tipsiz
M motoboy Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 202 26 Eki 2006 #127 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Ya düşünmeye gerek varmı Yamahadan şaşmicaksın YZFR1:cat:
kamberhan Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 21 May 2006 Mesajlar 401 26 Eki 2006 #128 cbrrrrrrrrrrrrr 1000 rrrrr makinam var ve çok memnunum!:cat: ya benim motorun bi olumsuz özelliği var:çok hızlı be abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:mrgreen: Son düzenleme: 26 Eki 2006
cbrrrrrrrrrrrrr 1000 rrrrr makinam var ve çok memnunum!:cat: ya benim motorun bi olumsuz özelliği var:çok hızlı be abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:mrgreen:
guclumotor Katılım 20 Nis 2006 Mesajlar 60 28 Eki 2006 #129 tabiki en kaliteli suzuki yi hepsine tercih ederim
ogulcan Katılım 6 Eki 2006 Mesajlar 374 28 Eki 2006 #132 ya tabıkıde repsoll 1000 rr 1000 rr son karar
CİHAN1 Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 2,748 28 Eki 2006 #136 YzF R1 bi kaç tane bundan alayım, ilerde lazım olur çocuklara,torunlar...
kasabalı_45 Katılım 28 Mar 2006 Mesajlar 162 28 Eki 2006 #137 Adrenalin ihtiyacı olanlar için vazgeçilmez makina R1 (olmayanlar da kullanabilir.)
mustafa özcelik Katılım 22 Eki 2006 Mesajlar 8 28 Eki 2006 #138 iki sene benim gsx-r 600 e bineyim elim iyice alisinca insallah r1 yada burda yok suzuki tl 1000:queen:
iki sene benim gsx-r 600 e bineyim elim iyice alisinca insallah r1 yada burda yok suzuki tl 1000:queen: