Bu 1000lik racer lardan hangisini isterdiniz

En Çok Talep

  • GSX-R1000

    Oy: 39 16.6%
  • YzF R1

    Oy: 79 33.6%
  • Aprilla SL1000

    Oy: 10 4.3%
  • Mondial Piega1000

    Oy: 1 0.4%
  • CBR 1000R

    Oy: 73 31.1%
  • ZX-10R

    Oy: 22 9.4%
  • Trıumph Daytona

    Oy: 11 4.7%

  • Kullanılan toplam oy
    235
Katılım
14 Ocak 2006
Mesajlar
4
tabikiii cbr 1000rr ama fireblade

buda sorumu hondadan başkasını tanıma.....................
1000rr FİREBLADE
 
Katılım
17 Eyl 2006
Mesajlar
27
r1 in kolçıkardığını,yatak sardığını gördünüzmü hemde 2006.tabiki görmediniz onun için r1 tercih ediyorsunuz onu bunu bilmem rr son karar
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
4
Sağ cebime R1 sol cebime Zx10 anahtarı lütfenn
Hadiiiiiii

arkadaşım bi tane demiş sen hala iki cebini de doldurmak istyiosun bırakta biri boş kalsın bırakta bizde bi tane 1000 RR alalım abi motorun tipinde olduğu gibi adında bile asalet war yaaaa böle bi makine yok sağlamlık yönünden saygılar....
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
1000RR varken diğer seçeneklere bakmaya gerek yok sanırımda o mondial ne alaka onu anlamadım :D
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
216
ustadım bana kalırsan hepsinden olsun harem kursam olmazmı kızlarıma sarkmayın kaaardeşim
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
Hepsini denemedim ama bilinen birşey artık çok güçlü ve ayrodinamik bi yapıya sahipler hepsi tatminkar.Ama benim seçimim sadece güzel olduğu için Yamaha YZF-R1 :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst