Motor 100 cc olduğu için biraz rampada bayılıyor sadece dezavantajı bu şimdilik.Hiç denemedim ama düz yolda 90 km/h hıza çıkar gibi görünüyor.5.vites 5500 devirde 60'ı görüyor ki bu devir kadrajın yarısı.Belki eğimli yolda biraz daha fazlasını görebilir.Şimdilik 30 tl lik benzin aldım şehir içi 210 km yol aldım.Çoğu zaman arkamda artçıl da vardı.Depo baya azaldı gibi.Tabiki bu ölçüm şimdilik çok sağlıklı değil ama idealim 50 km'yi maks 5 Tl ile gitmesi.Havalar ısınınca uzun yol deneyecem.Fotoğraf çekme fırsatım olmadı ama zaten arkadaşlar koymuş bişeyler.Aynısı işte.
Gerçekte daha yakışıklı fotoğraflarda o kadar albenili çıkmamış.
titriyor mu 60ta ? 5.viteste yapmıssınız ama yıne bellı eder az olsa da. hanı belırgın bı tıtresım var mı
Fazla ağır değilsen motora biraz yatıp 110'u görürsün yokuş aşağı.En son kaç basıyor arkadaşlar ?
Pazar günü normal sürerek (motora kapanmadan) ibreyı 105 km'ye kadar çıkardım.
Daha da basacaktım ama ışık vardı. Ibreyi 110 km'ye çıkarmak için yokuş aşağı ya da kapanmaya gerek yok.
Ibrenin hata payı ne kadar onu bilemiyoruz tabi. Ibre 105 gösterirken, aslında 90 km hız yapıyor olmak da mümkün![]()
Superboylamı 105 km'yi gördün ?
kuba'nın xcg150 si var ve fıyatları yakın superboymu xcg mı? :queen: tamamen fıkrınızı almak ıcındır yanlıs anlasılmasın