Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Mondial 100 MG SuperBoy

Mondial 100cc sınıfında güzel görünümlü bir model daha çıkardı. Köylü tipinden uzak bir Commuter olarak görünüyor.
Alacaklara hayırlı olsun.

Fiyatı: 2100TL

Üretici Firma Sitesi: http://mondialmotor.com.tr/?p=model&i=1403

360-mondial-touring-100-mg-superboy-33_83381200.png



Ekran+Al%C4%B1nt%C4%B1s%C4%B1.PNG



360-mondial-touring-100-mg-superboy-10_55513800.png


360-mondial-touring-100-mg-superboy-15.png


360-mondial-touring-100-mg-superboy-23.png


360-mondial-touring-100-mg-superboy-27.png


360-mondial-touring-100-mg-superboy-34_2380900.png


100-mg-superboy-3_10245500.png


100-mg-superboy-4_59540300.png


100-mg-superboy-6_64870200.png


100-mg-superboy-1_52091200.png


100-mg-superboy-5_30071100.png


100-mg-superboy-2_82711700.png


100-mg-superboy-7_9169600.png


100-mg-superboy-8_56118600.png
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
Geçen salı aldım bu motoru beyaz rengini. daha dagıtım yokmus 20 gun bekletcez dedıler beklıyorum bende . Almamdaki 1. sebep tipinin köylü motorlarından uzak durması inş hayırlısı olur.
 
Katılım
16 May 2012
Mesajlar
80
Geçen salı aldım bu motoru beyaz rengini. daha dagıtım yokmus 20 gun bekletcez dedıler beklıyorum bende . Almamdaki 1. sebep tipinin köylü motorlarından uzak durması inş hayırlısı olur.

Hayırlı olsun motorun kazasız belasız kullanırsın insallah umarım kısa zamanda motoruna kavusursun bende baya begendım 97cc olmasından dolayı vergıdende muaf teslım aldıgında resımlerı ve yorumlarını beklıyoruz
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Üzerindeki motor 100 MG Prince ile aynı, gücü ve torku benim Activ 125 kadar. Prince, köyülünün gün görmüşüydü, bu commuter olmuş. Yalnız bunda ön freni de kampana yapmışlar. Bence çok hoş bir motor, alan arkadaşlara hayırlı olsun.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Prince'den renk ve ön frenin kampana olması dışında fark yok.
Neden aynı fiyatı koymamışlarsa.
Ama beyazda iyi duruyor..
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Şimdiden güle güle kullanın, titreşim durumu aynı mg 100 prince gibi midir çok merak ediyorum..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Şimdiden güle güle kullanın, titreşim durumu aynı mg 100 prince gibi midir çok merak ediyorum..
Aynı olması muhtemel.
Aynı teknik veriler var ikisinde de.
Sadece bu modelde benzin deposu 12 Lt,prince de 11.
Siz prince modelini deneyebildiniz mi?
 
Katılım
25 Eki 2012
Mesajlar
32
bugun bayiye gittim bu hafta içi geliyormus benım motor yokmu suan elinde bu motordan olan bıraz görüşlerinin yazssın ya.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Zaten sport, prince ve superboy'u kıyasladıgın zaman, tüm değerler aynı. Sadece görüntü farklı. Yani hepsinde aynı motor var herhalde.
 
Katılım
5 Tem 2012
Mesajlar
253
mondi hep aynı modelleri üretiyor.aynı motorun 2 tane 100 lüğü 1 tane 150 liği var.ne gerek var ki.hep aynı motorlar birinin rengi değişik birinin gücü farklı.ben olsam 50 cc 70 cc küçük ve ucuz motorlar üretirim.mini chopper tarzı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
mondi hep aynı modelleri üretiyor.aynı motorun 2 tane 100 lüğü 1 tane 150 liği var.ne gerek var ki.hep aynı motorlar birinin rengi değişik birinin gücü farklı.ben olsam 50 cc 70 cc küçük ve ucuz motorlar üretirim.mini chopper tarzı
Onları da getiriyo zaten Mondial Hyena var ben 1 sene önce 1400tl'ye sıfırını aldım çok memnunum. Getiriyo getirmesine de vatandaştan talep yok neymiş mobilete benziyomuş ama canavar gibi torklu 4 vitesli 100cc cub motoru var hemde manuel debriyajlı.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ucuz olması işlerine gelmiyor ki. Ne kadar ucuz olursa o kadar az kar ederler.
Yani %10 kar ettiklerini varsayarsak, ucuz motosiklet üretmek hiçte mantıklı değil.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motorun alım fiyatı önemli değil 800 liraya motor satar ama hiç memnun kalmazsın bi sürü para harcarsın sadece arızadan dolayı değil, tarzı hoşuna gitmez falan filan. Ben 1400 liralık motora 700-800 liradan fazla masraf yaptım bir senede. Büyük bir arızası da olmadı eskiyip değişen parçalar hariç neredeyse bütün harcamalarım keyfi oldu neredeyse. Çok ucuza motor almaya bakmayın ihtiyacınızı tam karşılayan motoru alın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst