Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben kubanın yeni xcg 100 modeli ile mondial'in 100 prince ve superboyunu karşılaştırdım. Xcg çok modern gözukuyor ama beygir gucu farkları mondial 3 beygir daha fazla. Kuba 6 mondial 9 beygir. Kuba alsak beygir gucunu 9'a çıkarmak için mondialin karburator ve bujisini taksak olur mu? Ya da nasıl yapabiliriz? Belki dişli oranları vs.'de girecek işin içine bilemiyorum yabancıyım bu konulara

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------

hosuma gıtmedıler benım ya cok zayıf duruyolar kaslı bı gorunum olsaymıs ıyımıs. ama fıyatı dedıgın gıbı 2150yse muhtesem :)

Aslında cıplak gozle bakıldıgında daha kaslı ve buyuk gozukecegine eminim. Su yebere falan var ya salcano sanırım onu ben ufak tefek sanıyordum ulusta yiba carsısı onunde gorunce çok şaşırdım devasa bişeydi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:43 ----------

Geçen salı aldım bu motoru beyaz rengini. daha dagıtım yokmus 20 gun bekletcez dedıler beklıyorum bende . Almamdaki 1. sebep tipinin köylü motorlarından uzak durması inş hayırlısı olur.

Sizin motor geldi mi? Deneyimlerinizi ve yakıt tuketim degerlerinizi bekliyoruz.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
dostum ybr zaten kaslıdır sonucta yamaha ne beklıyosun mınıcık yapcak halı yok. Kuba'dan boyle bısey bekleyemezsın. ama bellı olmaz belkı kaslı durabılır. Karburator ve bujıyle 3 beygır fark etcegını sanmıyorum. 6beygır de cok az bence. berbat bı rakam onu bılmıyodum. bakalım gorururuz fotolarını
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum ybr zaten kaslıdır sonucta yamaha ne beklıyosun mınıcık yapcak halı yok. Kuba'dan boyle bısey bekleyemezsın. ama bellı olmaz belkı kaslı durabılır. Karburator ve bujıyle 3 beygır fark etcegını sanmıyorum. 6beygır de cok az bence. berbat bı rakam onu bılmıyodum. bakalım gorururuz fotolarını

yok yamaha ybr degil salcano mu oyle bi motor daha var yebere 125-4 fln gibi sacma sapan bi isim vardı internette alışveriş sitesinde. Salcano degilde tanıdık bir markaydı aklıma gelmiyor tam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

hah işte o :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:45 ----------

Abi bu adanalılar hem motordan hem arabadan anlıyorlar gelişmiş bir ilimiz. Teşekkurler bilgiler için rs_guven kardeşim. Diger konustugumuz önemli konuda da prince konusuna msj attım...
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
hee tamam :) yanlıs anlamısım kusura bakma :) Yebere'yı hıc gormedım daha bana da cok kaslı gelmıyo fotolardan ama dedıgın gıbıyse tamam
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Superboy bayilere geldiği söyleniyor, gören varsa fotoğrafını çekip bizimle paylaşabilir mi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hindistandaki yamaha ve suzuki modellerinde de ön fren tambur


2011'in en iyi motor adayları videosu:
http://www.youtube.com/watch?v=se3xvs_O8VA
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2013'un en iyileri videosunuda buldum: 12. dk dan sonra motosiklet adayları var. Suzuki ön fren tambur, baska bi secenek daha var o da tambur

http://www.youtube.com/watch?v=_-Hq8GKwjVs

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

Hindistanda demekki fren kullanmıyolar :cherry:
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-videolari/112511-entarili-sandaletli-apaciler-video.html
Böyle adamlar biniyo orda motorlara.


Küçümsemesek iyi olur buda adamların yaptıgı 100 cclik 10 beygirlik motosiklet. 0'dan 100'e 6.5 saniyede ulaşıyor. Onda da ön fren tambur koymuşlar. Demekki ön frende tambur yeterli böyle motorlar için.
http://www.youtube.com/watch?v=Wi3UfJAhjmU
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hızlanması değil durması önemli benim için, 20-30 giderken frene asılınca motoru durduramayan frenin nesi yeterli ? Bide yokuş aşağı sadece ön frenle motor dururken fren kolunu sonuna kadar sıktığım halde ayaklarımı yerden kaldırdığım anda motor yürümeye başlıyor ve çok dik bir yokuş olmasına da gerek yok bunun için.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
madem bu fren yeterli olmayacak neden yamaha, suzuki vs. firmalar tambur koysunki o zaman öne? Hemde en iyi commuter seçmişler bu bahsettiğimiz motorları adamlar orda.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben almayın demiyorum benim de ön freni kampana olan motorum var ama ön frenle motor durmuyor arka fren pedalını dibine kadar bastırıyorum anca duruyor normalde ön freni sıkmak yeterli olmalı bir motosikleti durdurmak için. İdeal şartlarda motosikletin frenleme gücünün yüzde 70'ini ön tekerin sağlayacağı söylenir. Çünkü fren yapınca motor öne yığılıyor arka teker havalanabiliyor bile hafiften. Ama bu ön fren kampanalarda tam tersi oluyor o yüzden ani frenlemek çok zor.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Benim çin malı scooterım vardı eskiden arka kampanası balatalar yeni olduğu halde hiç tutmazdı hemen gevşerdi ön freni de diskti kilitliyordu.Bence eğer iyi kampana ve fren mekanizması koyduktan sonra hiçbir mahsuru yoktur.Benim ybrnin arka freni kampana,balatalar bitmek üzere ama çok iyi tutuyor arka fren.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim çin malı scooterım vardı eskiden arka kampanası balatalar yeni olduğu halde hiç tutmazdı hemen gevşerdi ön freni de diskti kilitliyordu.Bence eğer iyi kampana ve fren mekanizması koyduktan sonra hiçbir mahsuru yoktur.Benim ybrnin arka freni kampana,balatalar bitmek üzere ama çok iyi tutuyor arka fren.
Abi ama çubuk fren kampanayla telli kampana arasında çok fark var. Telli kampanaya çok asılırsan teli bile kopartabiliyosun başıma geldi bu kopma olayı. Ama çubuklu kampana senin arka fren yani ayağınla basıp arka tekeri kitletebilirsin her türlü. Ön fren kampana olacaksa da hidrolik olmalı.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Kullanan yokmu bu motoru ? Kimse motorun durumundan bahsetmemiş.
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
12
Superboy aldım 200 km yol yaptım.Şuanlık herhangi bir sıkıntım yok.Ayrıca frenler tambur olmasına rağmen gayet başarılı özellikle normal süratte ani frende motor kazık gibi yerine yapışıyor.Fazla motorsiklet geçmişim yok kıyaslama yapacak durumda değilim.Sadece şunu söyleyebilrim bence tipi gayet başarılı ve kaslı.Görenler mondiallerini satılığa çıkarmayı düşünmeye başladılar çevremde.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Keşke fotoğraf da ekleseydiniz.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Superboy aldım 200 km yol yaptım.Şuanlık herhangi bir sıkıntım yok.Ayrıca frenler tambur olmasına rağmen gayet başarılı özellikle normal süratte ani frende motor kazık gibi yerine yapışıyor.Fazla motorsiklet geçmişim yok kıyaslama yapacak durumda değilim.Sadece şunu söyleyebilrim bence tipi gayet başarılı ve kaslı.Görenler mondiallerini satılığa çıkarmayı düşünmeye başladılar çevremde.

sonunda biri aldı Superboy'u :) çok şirin gözüküyor benim gözüme bu superboy. fotografları merakla beklıyoruz en kısa zamanda ve detaylı yorumlarınızı da :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst