Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben kubanın yeni xcg 100 modeli ile mondial'in 100 prince ve superboyunu karşılaştırdım. Xcg çok modern gözukuyor ama beygir gucu farkları mondial 3 beygir daha fazla. Kuba 6 mondial 9 beygir. Kuba alsak beygir gucunu 9'a çıkarmak için mondialin karburator ve bujisini taksak olur mu? Ya da nasıl yapabiliriz? Belki dişli oranları vs.'de girecek işin içine bilemiyorum yabancıyım bu konulara
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------
Aslında cıplak gozle bakıldıgında daha kaslı ve buyuk gozukecegine eminim. Su yebere falan var ya salcano sanırım onu ben ufak tefek sanıyordum ulusta yiba carsısı onunde gorunce çok şaşırdım devasa bişeydi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:43 ----------
Sizin motor geldi mi? Deneyimlerinizi ve yakıt tuketim degerlerinizi bekliyoruz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:41 ----------
hosuma gıtmedıler benım ya cok zayıf duruyolar kaslı bı gorunum olsaymıs ıyımıs. ama fıyatı dedıgın gıbı 2150yse muhtesem![]()
Aslında cıplak gozle bakıldıgında daha kaslı ve buyuk gozukecegine eminim. Su yebere falan var ya salcano sanırım onu ben ufak tefek sanıyordum ulusta yiba carsısı onunde gorunce çok şaşırdım devasa bişeydi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:43 ----------
Geçen salı aldım bu motoru beyaz rengini. daha dagıtım yokmus 20 gun bekletcez dedıler beklıyorum bende . Almamdaki 1. sebep tipinin köylü motorlarından uzak durması inş hayırlısı olur.
Sizin motor geldi mi? Deneyimlerinizi ve yakıt tuketim degerlerinizi bekliyoruz.