ulen Proud yine yapmıssın yapacagını. ne alaka be olum on fren onemsız diye ? sen hıc kaza yaptın mı veya kaza yapan bırının soyledıklerını ısıttın mı ? arka frene asılırsan ani bi şekilde, motor ya yan yatar ya da zigzag çizer. dengede asla tutamazsın. ön frende oyle degıl. gidonu adam gıbı tutabılırsen dumduz yavaslarsın ve cok etkılı yavaslarsın. 100cc için disk çoook da önemli degil. yine motor durur ama misal vereyim disk fren 5 sanıyede durdurursa kampana 8-9 sanıyede durdurur. anladiin ? tabi, disk koysalarmıs cok guzel olurmus. biri bişey demşti burada, diski koymadıkları ıyı olmus, gıdondakı o diskin yagı dolu olan parca hıc hos olmuyor. az gulmemıstım o adama. nerden aklıma geldı bılmıyorum bak sımdı