Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
1
motoru belki ilk alanlardanim subat sonunda elimdeydi 450 km yol gittim rampalarda cok dik yerlerinde 2 kisiyle 2 ci vitese dusuyorsunuz. tabi 100 luk motor icin gayet basarali bu bile.duz yolda 110 km yi tek kisi rahat gorebilir kuskunuz olmasin 2 kisi hafif rampa asaği 120 yi bile gorursunuz.hic hafife alinmicak bi hizi var ama 300 km filan zorlamayin motoru.ben 300 km hic yuklenmedim yavas yavas actim ve gayet iyi performans veriyo daha nazar değmesin hic teklemedi.450 km yolu 60 liraya yaptim yaklasik 200 km si dag yolunda gecti.bende beyazi var siyah alsaymiydim diye simdi dusunuyorum ama beyazida guzel.surusude gayet basarili titresim yok denecek kadar az tabi mukemmel bi surus yasatmiyor hizli giderken kasise denk geldiğinizde sarsiyo ama 2000 liralik motor icin gayet basarili.tek onerim motoru guzel acin 300 km kadar hislerinize hakım olun yuklenmeyin.yuklenmeye karar verdiğinizde her gun bi 10 km daha gecin.simdiden alicaklara hayırlı olsun.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Artık kimse 100 cc ile yetinmiyor, o yüzden herhalde. Yoksa biz 24 saat online'ız :)
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Kuba xcg 150'nin fiyatı değiştimi acaba ? Sen ilgileniyomusun o motorla ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda da 125 ACE modelini getirmiş 3100'e superboyla aynı özelliklere sahip. 1000 TL daha verip japon malına binmek isteyenlere duyurulur. Tek fark vitesi 4 vites olarak koymuş Honda.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Honda da 125 ACE modelini getirmiş 3100'e superboyla aynı özelliklere sahip. 1000 TL daha verip japon malına binmek isteyenlere duyurulur. Tek fark vitesi 4 vites olarak koymuş Honda.
Dostum hevesini kırmak istemem ama o motor nijeryada üretiliyor :cherry: Çin malının adı var hiç değilse nijerya nere. 100cc gücünde 125'lik motor yapmışlar hem o motorun vergisi var.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Mavi superboy çıktı arkadaşlar :)
360-mondial-touring-100-mg-superboy-34.png
360-mondial-touring-100-mg-superboy-23.png
Çok yakışıklı olmuş.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
oyy o mavı nedır oyle. ıcım kıpır kıpır oldu yemın edıyofum. mondıal bu ısı ogrenmeye basladı sbı yya. helal olsun adamlara. superboy da patlıcak bence
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
super boya ön disk fren koycaklarına bole işler yapıyolar hey allahım
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Öne istedikleri kadar disk koysunlar, Güç arka tekerde olduktan sonra ön fren bir işe yaramaz, adamı tepetaklada edebiliyor ön firen.Motor çok güzelde 100 lüklerin çekişi iyi değil diyolar, ondan vazgeçtim superboydan.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Öne istedikleri kadar disk koysunlar, Güç arka tekerde olduktan sonra ön fren bir işe yaramaz, adamı tepetaklada edebiliyor ön firen.Motor çok güzelde 100 lüklerin çekişi iyi değil diyolar, ondan vazgeçtim superboydan.

Yanlış düşünüyorsun. Motosikleti durduran ön frendir.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Öne istedikleri kadar disk koysunlar, Güç arka tekerde olduktan sonra ön fren bir işe yaramaz, adamı tepetaklada edebiliyor ön firen.Motor çok güzelde 100 lüklerin çekişi iyi değil diyolar, ondan vazgeçtim superboydan.
Asıl ön fren motorun dengeli durmasını sağlıyor.Zamanında benim ybrnin ön frenin balatalarını takamamıştım,değiştirmeye giderken arka freni kullandım,motor acayip yalpalıyordu yolda
Bu arada mavisi harika duruyor,ufak bir ön fren tadilatıyla ve 150 cc silindir pistonla çok güzel bir motor olur.
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
205
Ahh abi yaa bide disk olsa tadından yenilmez bi motor olur ama hala neyi bahane ederek böyle üretiyorlar anlamıyorum ?
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
ulen Proud yine yapmıssın yapacagını. ne alaka be olum on fren onemsız diye ? sen hıc kaza yaptın mı veya kaza yapan bırının soyledıklerını ısıttın mı ? arka frene asılırsan ani bi şekilde, motor ya yan yatar ya da zigzag çizer. dengede asla tutamazsın. ön frende oyle degıl. gidonu adam gıbı tutabılırsen dumduz yavaslarsın ve cok etkılı yavaslarsın. 100cc için disk çoook da önemli degil. yine motor durur ama misal vereyim disk fren 5 sanıyede durdurursa kampana 8-9 sanıyede durdurur. anladiin ? tabi, disk koysalarmıs cok guzel olurmus. biri bişey demşti burada, diski koymadıkları ıyı olmus, gıdondakı o diskin yagı dolu olan parca hıc hos olmuyor. az gulmemıstım o adama. nerden aklıma geldı bılmıyorum bak sımdı
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
bende cup wardı ön fren yoktu hıc soktum sadece arka frenle o kadar zorki durmak kazaya davetiye mutlaka ön fren olması gerekiyor ön frende en guzelı disk olucak kampanada ön frenı sıkmasıda zor on frenın tutması disk olunca hidrolik oldugu için çok güzel oluyor ya ben anlamıyor bı motor yapıolar ön fren kotu bı motor yapıolar tipi kötü nolcak öne disk koysan
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Öne istedikleri kadar disk koysunlar, Güç arka tekerde olduktan sonra ön fren bir işe yaramaz, adamı tepetaklada edebiliyor ön firen.Motor çok güzelde 100 lüklerin çekişi iyi değil diyolar, ondan vazgeçtim superboydan.

Beyin bedava :mrgreen:
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
walla ben ön frensiz cup surdum 700 km kadar ilk vitesli motorumdu 1 kaç defa dusme tehlikesi atlattım cunku arka fren durdurmuyor sonra arkadaşın drifte bindim o kadar rahat duruyorki motor cok hoşuma gitti ön fren olmassa olmas hele disksiz hiç olmaz bence 100luk ama 125 lık veya 150lık yaptıgında disk lazım olucak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst