Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
valla harika model tarzım olsa yada ikinci bir motor alacak olsam kesin superboy alırdım, bazı arkadaslar güçsüz demiş ama onunda caresi basit krank silindir üst kapak değişimi
ve motor 210 cc. maliyeti işçilik hariç 300 civarı
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
walla ön takım değişecek jant değişecek fren tesisatı değişecek mondialin sitesinden bakmak lazım
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ön maşanın falan komple değişmesi gerekiyor. Kaç para tutar bilmiyorum ama iyi para tutar. :)
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
12
Ön ve arka freni beraber kullanırsanız çokta sıkıntı yok superboyda.Ben yaşamadım en azından.
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Çekişi nasıl hocam ? Arkaya artçı alınca bayılıyormu ? Veya yokuşlarda ?
 
Katılım
24 Nis 2013
Mesajlar
3
motoru aldığımdan bu yana 520 km yaptım 60 tl (12-13lt) benzin koydum ilk aldığımdada benzin koymuşlar tahminen 1lt diyorum dahada en az 100-150 km rahat gider gibi buda yakıtının 10 krş ve altı olacak gibi (tabi rodaj olduğu için basmadım yavaş yavaş 70 leri zorluyom )
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bu benzin fiyatıyla 10 kuruş altı yakmak, biraz hayalcilik olur.
Ben az yaksın diye hiç kasmıyorum. Sonuç, 3 litreye yakın yakıyor.
 
Katılım
24 Nis 2013
Mesajlar
3
yavaş kullnmada 10 krş olabilir demek isteim ama normali accık basınca 15 krş yaklaşır senin dediğin gibi zannımca

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------

bu arada 125cc lik yapmak için 150 tl civarı masraf oluyor dediler yaptıran varmıdır mg leri yada 150 cc ve 200 cc
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
150 cc ve üstü yapmak, biraz meşakkatli bir iş. Çoğu parçası değişiyor.
125 cc için sadece silindir değişiyor. Silindir 50 lira+işçilik ustaya göre degisir.
Ilk zamanlar silindiri değiştireyim dedim. Gücü, hızı falan yeterli gelince vazgeçtim.
Özellikle artçılı iken, kalkışı ve hızlanması çok ağır. Sonuçta ufak makine diyorum. Teselli ediyorum kendimi :)
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
33
Arkadaşlar merhaba uzun süredir forumu takip ediyordum fakat mesaj atmıyordum bugun mondial bayiye gidip 100 lük superboyu görme şansım oldu küçük birşey bekliyordum fakat beklediğimden iyi çıktı boyutları tatmin edici kısmet'se 1-2 aya almayı planlıyorum fakat forumda kullanıcıları çok az ve ender resimler var daha çok resim ve kullanıcı görmek istiyor insan.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Maalesef 100 cc altı motosikletlerin kullanıcısı az.
O yüzden diğer sayfalardaki kadar paylaşım olmuyor.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Arkadaşlar mondial 125 ktnin fren sistemi ve ön maşası herhalde buna uyar parçalar toplam 340 tl civarı tutuyor jant ve fren aynası haricinde.Yani çok maliyetli bir iş.Ben olsam bu motora ybr balatası uydurmaya çalışırdım.Ybrnin balataları çok kaliteli ve sağlam.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
aslında kullanıcısı az degil de foto atmakla ugrasanı az daha dogru olur.
bence alanlar daha cok işimi görsün yeter diyor forumdur nettir ugrasmıyor
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar mondial 125 ktnin fren sistemi ve ön maşası herhalde buna uyar parçalar toplam 340 tl civarı tutuyor jant ve fren aynası haricinde.Yani çok maliyetli bir iş.Ben olsam bu motora ybr balatası uydurmaya çalışırdım.Ybrnin balataları çok kaliteli ve sağlam.
Komple fren sistemi 100 lira disk dahil herşey dahil. Disk fren kaliperi takılabilen ön amortisörler 80 lira. Ön jant 80 lira. Toplam 260 lira etti işçilik hariç.
 
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
3
Cümleten S.a ben 17 yaşındayım ve 1 ay önce 125 Mh Drift almaya karar vermiştim ama vergisi olduğu için vazgeçtik ve bugün 100 MG Superboy'a karar verdik babamla birlikte Nasipse 1 ay içinde alıcaz.Sizce renk seçimim hangi renkten yana olmalı ? Hızlanması falan nasıl motorun artçıyla beraber bide arkadaşımda 125 Mx Grumble var onun yanında kötü mü kalırım Motorların tipi olarak ve Performans olarak Cevaplarsanız sevinrim Tesekkürler.Hepinize Hayırlı Pazarlar Abilerim :)
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
Cümleten S.a ben 17 yaşındayım ve 1 ay önce 125 Mh Drift almaya karar vermiştim ama vergisi olduğu için vazgeçtik ve bugün 100 MG Superboy'a karar verdik babamla birlikte Nasipse 1 ay içinde alıcaz.Sizce renk seçimim hangi renkten yana olmalı ? Hızlanması falan nasıl motorun artçıyla beraber bide arkadaşımda 125 Mx Grumble var onun yanında kötü mü kalırım Motorların tipi olarak ve Performans olarak Cevaplarsanız sevinrim Tesekkürler.Hepinize Hayırlı Pazarlar Abilerim :)

kardeş 125 grumble yanında biraz hızlanışı az gelebilir fakat 125 lik yaparsın aynı olur onu geçmek istiyorsan 150lık yaparsın maliyeti war tabi ama cokda fazla değil değer yani...
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
Hayırlı olsun tüm motor alan arkadaşlara hayırlı olsun; bende meslek lisesi 2. sınıf da iken ilk motorumu almıştım 79 model 125 lik honda 5 vitesti çalıştırma koluna bastığınız zaman tek seferde alırdı ve koluda hemen bırakmanızada gerek yoktu yanı cıırrttt diye ses çıkarmıyordu neyse süspansiyonları su üzerinde dalgalanan şişme bot hissi verirdi.:cherry: frene bastığınızda karter yere değecek sanırdım yapışırdı yere disk falan yok kampana arka lastik kalın ön inceydi hiç kaymadım düşmedim nasıl anlatsam virajlarda çatal ayaklığın tın tın diye yere çarptığını hisederdim yatışımda , motorun sesi ise...... bir bardak çay alırdım elime çalıştırırdım oturur dinlerdim müziği ,dengesimi gönyesimi derseniz 15 , 20 km hızla hafif bayır aşağı asfaltta atardım boşa, iki elim montumun cebinde iyice yavaşlayıp düşme seviyesine gelinceye kadar dümdüz giderdi . anılarımı canlandırdınız şimdi yaş 35 ama tekrar kalite motor alacak gücüm yok olsada bu yazdıklarım yeni tip motorlarda hayal bile edemem kazık gibi süspansiyonlarıyla..... yalnız mavi superboy ilgimi çekti büyük bir ihtimal alırım ama umarım çok çabuk dağılmaz kullananlardan bukonuda yardım ve fikirlerini beklerim şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
3
Bende çarşamba günü aldım süperboy beyazını aslında mavi istedim ama babam beyaz istedi onu aldık Motor+plaka,ruhsat hepsi 2400 TL ye geldi 1 hafta içinde gelicek ilk motorum çok heyecanlıyım zaman geçmek bilmiyor bende lise 2 öğrencisiyim inşallah kaza bela yapmam herkese iyi günler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst