Hayırlı olsun tüm motor alan arkadaşlara hayırlı olsun; bende meslek lisesi 2. sınıf da iken ilk motorumu almıştım 79 model 125 lik honda 5 vitesti çalıştırma koluna bastığınız zaman tek seferde alırdı ve koluda hemen bırakmanızada gerek yoktu yanı cıırrttt diye ses çıkarmıyordu neyse süspansiyonları su üzerinde dalgalanan şişme bot hissi verirdi.:cherry: frene bastığınızda karter yere değecek sanırdım yapışırdı yere disk falan yok kampana arka lastik kalın ön inceydi hiç kaymadım düşmedim nasıl anlatsam virajlarda çatal ayaklığın tın tın diye yere çarptığını hisederdim yatışımda , motorun sesi ise...... bir bardak çay alırdım elime çalıştırırdım oturur dinlerdim müziği ,dengesimi gönyesimi derseniz 15 , 20 km hızla hafif bayır aşağı asfaltta atardım boşa, iki elim montumun cebinde iyice yavaşlayıp düşme seviyesine gelinceye kadar dümdüz giderdi . anılarımı canlandırdınız şimdi yaş 35 ama tekrar kalite motor alacak gücüm yok olsada bu yazdıklarım yeni tip motorlarda hayal bile edemem kazık gibi süspansiyonlarıyla..... yalnız mavi superboy ilgimi çekti büyük bir ihtimal alırım ama umarım çok çabuk dağılmaz kullananlardan bukonuda yardım ve fikirlerini beklerim şimdiden teşekkürler.