- Katılım
- 16 May 2013
- Mesajlar
- 133
bugün aldım fakat trafikte ruhsat yokmuş plakaya cuma gel dediler nasıl oluyorsa maşallah millet boyuna plaka alıyor kara borsa, biraz canım sıkıldı 67 km yapmışım bile hiç anlamadım 5500 deviri geçmedim güneşli havada displey fark edilmiyor keşke önüne kırmızı filim koysalarmış yada displey parlak tip olsaydı neyse zaten eski usül kullanıyorum göstergeye bakan kim motorun sesine göre devam vitesi boşa atma çalışmaları yapmam gerek 2 ye atıp duruyorum bazen denk getiremiyorum:sunny: yalnız daha motor sıkı açılmak istediğini belli ediyor sesi boğuk gibi tam patlamıyor sanki bana zaman ver itina göster diyor geçişlerde sorun yok 12345 fakat açılması gerek motorun nerdeyse hızlı bıraksan debrajı atlayacak şu halde bile allah pişman etmesin eski günlerdeki gibi keyifleniyorum sanki beyaa