- Katılım
- 16 May 2013
- Mesajlar
- 133
ben gezdikçe yazıyorum övmeden gerçekleri dizlerimin arasına sıkıştırmadığım motor kullanmadım düşünmemde. ama alma yada al diyemem her insanın güzeli farklıdır.titreşim normalin altı diyebilirim sonradan artmazsa.yakıt henüz belli etmez 2000 ni devirmeliyim.dizlerim demişken depodaki yuvalara oturttunuzzmu dizleri dirseklerim hafif kırık duruyor benim boyumdaki birisi için ve motor ustalarının tavsiyelerine uyan bir tasarım.