matsiyah koruma demiri görmüştüm biryerde belli bile olmaz nerdeyse , bende takmayı düşünüyorum...... bu arada sonunda plakamı aldım plakayı delmeden nasıl takarım diye düşünürken bir araba aksesuarcısında saf kromdan yapılmış hazır plakalıklardan gördüm yüksekliği tam uyuyordu genişliği fazlaydı adam bak nasıl uyuyor şimdi diye aldı plakayı götürdü 5 dakika sonra geldiki sanırsın fabrika çıkışı bende eve gidip sinyalleri ve kedi gözüne denk gelmediğini hatta plakayı eğip bükmeden dümdüz durabildiğini fark ettim zeten eğip bükme işi olsaydı kenarları kıvrılmış kromun bir anlamı kalmazdı yani stop lambasının koltuga yakın olması plakaya genişbir yer hazırlamış hatta plakanın alt tarafına çamurluğa mavi kedi gözü çıkartma bile yapıştırdım , sonuçta ayarlayıp iki delik deldim kroma başı yuvarlak cıvatalar varya şu sandalyelerde olan iki tanede ondan buldum hurdalığımdan, kromu monte ettim plakanın altını silikonlayıp geçirdim yan kapağıda kapatınca mondialin fabrikası üretmiş sanırsınız , birde depo kenarına şu nıkelaja benzeyen plastik gibi şeritten çepe çevre taktım sonrada akşam plakamla gezeyim dedim rahat rahat yavaş yavaş.......... tub tub tub tuurrrrbbb... kaskın camını indirmemişim gel sen kara bir böcek sol gözüme gir birde soktumu ne yaptı şimdi gözüm kırmızı maşaallahı eksik edenlere duyurulur.:salut:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------
beyazını siyahını alan yokmu paylaşsaydınız sizde fikirlerinizi var aslındada kimse bu sitelere girmiyor herhalde birde dikkatimi çekti etrafta dolaşan birsürü breton S görüyorum daha çok gençlerde ,delikanlı işi aslında fakat boyunu denedim bana uymadı kısa boylular için bitirim motor yere yakın daha oturaklı görünüyor.rekabet başladı beyler bence 2015 te süper teknolojilere şahit olacağız 100 cc ler arasında.