- Katılım
- 17 May 2013
- Mesajlar
- 3
DOSTUM BENDE ALDIM SÜPERBOY BENİMKİ 2. DEPO BİTMEK ÜZERE 300 KM ANCA GİDECEK VE İLK DEPODA OKDARDI ACABA SORUN OLABİLİRMİ ?
Tel kopabilir, fren kolunu teli çok gerecek şekilde ayarlayıp fren koluna abanırsanız tel kopar ben bi kere becerdim ön fren telini koparmayı.superboy maviyi aldım bugün pazartesi plaka çıkacak pişman olmam inşallah gittim birde lazer tam kapalı kask aldım ispanyolmuş galiba 5 yıldızlı falan dedi doğrumu acaba neyse aldım zaten eldiven aldım elbise çok tuzluydu kapatan biryer denk gelirse bakacaz bakalım elbisesiz olmaz diye düşünüyorum.kampanaya takılmıyorum yeterki teller patlamasın önceki mesajımı okursanız nedeni yazıyor.altınızdaki bisiklet bile olsa kask olmalı akut ve ilkyardım sertifikalı biri olarak önemle arz ederim.
aman derim zaten bende aldım ama ben tub tub tub gezmek için 100 lük nede olsa
Ikinci ölçümü bitirmek üzereyim. Bu sefer tamamı şehir içi, geneli sakin kullanım. Bakalım ne çıkacak.
vidaları loktaytla ama ben öyle yapacağım fılfır fıldır döner yerinden fırlarlar hemşooooo.