Mondial Mondial 100 MG SuperBoy Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
bu hafta bizim burdaki bayilerede geldi dün bende inceledim fiyatına göre alınabilir verğiden muaf arkadaşa önerdim bende rengide güzel başka ne olsun yani sonuçta 100 cc güzel görünümlü öteki cğ lerden biraz değişik yakışıklı olduğu kesin ama
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Ankara'da ki bayiye de gelmiş, alan arkadaş resim paylaşırsa çok sevinirim. Hayırlı olsun tekrar..

---------- Post added at 23:11 ---------- Previous post was at 22:53 ----------

117619974m03.jpg


11761997484r.jpg


1176199743ro.jpg


117619974t2j.jpg


1168706457t4.jpg


116870645g0i.jpg
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
uzuuuuun süredir beklenilen motosiklet geldi hadi hayırlısı bakalım. izlenimlerinizi bekliyoruz.
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
12
Motor 100 cc olduğu için biraz rampada bayılıyor sadece dezavantajı bu şimdilik.Hiç denemedim ama düz yolda 90 km/h hıza çıkar gibi görünüyor.5.vites 5500 devirde 60'ı görüyor ki bu devir kadrajın yarısı.Belki eğimli yolda biraz daha fazlasını görebilir.Şimdilik 30 tl lik benzin aldım şehir içi 210 km yol aldım.Çoğu zaman arkamda artçıl da vardı.Depo baya azaldı gibi.Tabiki bu ölçüm şimdilik çok sağlıklı değil ama idealim 50 km'yi maks 5 Tl ile gitmesi. :p Havalar ısınınca uzun yol deneyecem.Fotoğraf çekme fırsatım olmadı ama zaten arkadaşlar koymuş bişeyler.Aynısı işte.:) Gerçekte daha yakışıklı fotoğraflarda o kadar albenili çıkmamış.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Yakıt konusunda hayalkırıklığına ugramayın isterseniz. Sizin hedefiniz 2 lt/100 km, bu biraz zor bir hedef.
Düşük vitesle rampada zorlanmıyorum ben, tabi dikligi de önemli.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
Motor 100 cc olduğu için biraz rampada bayılıyor sadece dezavantajı bu şimdilik.Hiç denemedim ama düz yolda 90 km/h hıza çıkar gibi görünüyor.5.vites 5500 devirde 60'ı görüyor ki bu devir kadrajın yarısı.Belki eğimli yolda biraz daha fazlasını görebilir.Şimdilik 30 tl lik benzin aldım şehir içi 210 km yol aldım.Çoğu zaman arkamda artçıl da vardı.Depo baya azaldı gibi.Tabiki bu ölçüm şimdilik çok sağlıklı değil ama idealim 50 km'yi maks 5 Tl ile gitmesi. :p Havalar ısınınca uzun yol deneyecem.Fotoğraf çekme fırsatım olmadı ama zaten arkadaşlar koymuş bişeyler.Aynısı işte.:) Gerçekte daha yakışıklı fotoğraflarda o kadar albenili çıkmamış.

titriyor mu 60ta ? 5.viteste yapmıssınız ama yıne bellı eder az olsa da. hanı belırgın bı tıtresım var mı
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ugur, titreşimi ybr'ye göre çok fena ama cup veya cg classic'e göre hiç yok denecek kadar az.
Yani titreşim kişinin hassaslıgına göre değişiyor.
 
Katılım
19 Eki 2012
Mesajlar
920
aynen onu öğrenmek istedim guven abı, bu motosıkletı almayı dusunenler ıcın. bi cub'a göre titreşimi daha azsa güzel. bence 2bin liraya cok uygun bu superboy
 
Katılım
31 Mar 2008
Mesajlar
12
titriyor mu 60ta ? 5.viteste yapmıssınız ama yıne bellı eder az olsa da. hanı belırgın bı tıtresım var mı

Hayatımda ilk kullandığım vitesli motor bu.Cup bile hiç kullanmadım.Ama titreşimi beni rahatsız etmedi.Aynalardaki görüntü de netti o süratte.
Scooter ve mobilet kullandım ben o nedenle bunlara göre titreşimi hiçte rahatsız etmedi beni:silent:
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Titreşimli olması kişiye göredir derken bunu kast etmiştim.
Birkaç gün titreşimsiz bir makine kullanın, o zaman anlarsınız titreşim dedikleri şey neymiş.
Tabi parasına göre çok iyi bir motosiklet ona lafım yok.
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
titreşim olsun olmasına motor bu sonucta fakat ve lakin civataları gevşetirse benimde civatalarım gevşiyo. o motoru yerden yere vurasım gelıyo
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Pazar günü normal sürerek (motora kapanmadan) ibreyı 105 km'ye kadar çıkardım.
Daha da basacaktım ama ışık vardı. Ibreyi 110 km'ye çıkarmak için yokuş aşağı ya da kapanmaya gerek yok.
Ibrenin hata payı ne kadar onu bilemiyoruz tabi. Ibre 105 gösterirken, aslında 90 km hız yapıyor olmak da mümkün :)
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
Pazar günü normal sürerek (motora kapanmadan) ibreyı 105 km'ye kadar çıkardım.
Daha da basacaktım ama ışık vardı. Ibreyi 110 km'ye çıkarmak için yokuş aşağı ya da kapanmaya gerek yok.
Ibrenin hata payı ne kadar onu bilemiyoruz tabi. Ibre 105 gösterirken, aslında 90 km hız yapıyor olmak da mümkün :)

Superboylamı 105 km'yi gördün ?
 
Katılım
8 Haz 2012
Mesajlar
271
kuba'nın xcg150 si var ve fıyatları yakın superboymu xcg mı? :queen: tamamen fıkrınızı almak ıcındır yanlıs anlasılmasın
 
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514
kuba'nın xcg150 si var ve fıyatları yakın superboymu xcg mı? :queen: tamamen fıkrınızı almak ıcındır yanlıs anlasılmasın

Ben kuba xcg almayı düşünüyodum ama, nisana kadar fiyatı 2.150'den yukarı çıkacakmış onun için superboy'a döndüm geri.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst