- Katılım
- 9 May 2015
- Mesajlar
- 746
Vay be ne kadar çok zaman geçmiş. 90 ların başında Bodrum marinada amcaoğullarının Batı Yakası diye bir mekanı vardı. Okul tatil olur olmaz bilet parası bulur soluğu Bodrum'da alırdım. Saat 23.00 den sonra barda dururdum. Sabah 4.30 civarı işler biterdi. Honda kinetic olması gerek bir scooterimiz vardı. Sabah o kafaya serin sastlerde (ehliyet falan hak getire); Bodrum civarında her yeri kuyu köşe gezerdim. Benzini koy devam et. Bana mısın demezdi. Şimdi Bodrum aşırı kalabalık olmuş. Hey gidi gençlik.