3 dogum günü , 2 asker işte fotolar

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
Hayırlı olsun emin abi, yine şanslısın denizi olan memlekete gidiyorsun:) Allah sabır versin, sağ salim dönersiniz inşallah.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Emin ve diğer arkadaşımıza hadin hayırlı tezkereler ...
Ben pastaları kaçırmışım ya:farao:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
dün gece kabus gibiydi kafe dar geldi bize, birileri ayakta dolanmasa zaten oturacak yer yoktu pasta muhabbetine ayakta kalanlar çöktüde bi kaç kişi o esnada aramızdan ayrılmıştı zaten hediyeler müthişti
aramızda olmayıp formu okuyan herkes merak ediyo biliyorum ama
jessin hediyesi hayallerini süsledi bence :mrgreen:
iyi günlerde kullan jescik :mrgreen:

paso ayakta gezen bendim dooru dürüst oturmadım amacım size iyi hizmet edip memnun bırakmaktı bunu başarabildiysem ne ala :p


günah çıkartma şimdi :p
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
desenize akşam gırgırın bini bir paraymış :) , bu arada cem'e alına hediye için hala gülme krizinde hemde yerlere yatarak gülme krizi :p kimin aklına geldi o hediye . alsa alsa gökhan almıstır onu :queen:

evet ben gidiyorum :) sağol kardeşim, kırklareli çıktı :)

emin , sana bişiy deyimmi , çıplak ayak boka bastın çiçeem :p ara tatilde türkiyeye gelirsem ziyaretine gelirim :p haftasonlarıda sıkıntı çekmezsin , forumdan hakan usta alır senin stresini :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
güzel, eğlenceli bir akşamdı ama aşırı kalabalıktı ve mekan dar geldi... :)
mekanın dar olmasını ben özellikle istedimki şimdi askerimya hani kalk oyna falan derler "aa oynayamam yerim dar" diyebilmek için :p
Hayırlı olsun emin abi, yine şanslısın denizi olan memlekete gidiyorsun:) Allah sabır versin, sağ salim dönersiniz inşallah.
amin sağolasın kardeşimde :rendeer:
valla gider gitmez bişe cıkmasında mazalla her zaman giden güzergahını dehiştirdi otobüs dün saolsun emin binince :queen:
otobüs güzergah değiştirdi, gemi kaptanı kadıköye sarayburnu üstünden geldi :mrgreen:
Emin ve diğer arkadaşımıza hadin hayırlı tezkereler ...
Ben pastaları kaçırmışım ya:farao:
sağol kız tuuçe, pasta dönüşte sözüm olsun :)
emin , sana bişiy deyimmi , çıplak ayak boka bastın çiçeem :p ara tatilde türkiyeye gelirsem ziyaretine gelirim :p haftasonlarıda sıkıntı çekmezsin , forumdan hakan usta alır senin stresini :)
merak etme şekerim nutrogenyo losyon aldım ayaklarım için hiç bişey olmaz :p hani ellerini çok düşünen norveçli balıkçılar için icat etmişlerya ondan :p hakan ustayı 4 gözle bekliyicem o zaman :cherry:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Emin'im şimdiden ve tekrardan HAYIRLI TESKERELER diyeyim..:rendeer:

Vallahi topici baştan aşağıya zevkle okudum.:).Güldüm..Neşelendim..:cat:

Güldüren ve neşelendiren tüm kardeşlerimi yürekten kutluyorum..:rendeer:

Allah sizi var etsin..:wiinkk: :cat:




.
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
paso ayakta gezen bendim dooru dürüst oturmadım amacım size iyi hizmet edip memnun bırakmaktı bunu başarabildiysem ne ala :p



günah çıkartma şimdi :p

yusuf seni seviyorum kardeşim :cat: yaw zaten ayaktaki ler olmasa oturmaya yer yoktu biliyosun :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
mekanın dar olmasını ben özellikle istedimki şimdi askerimya hani kalk oyna falan derler "aa oynayamam yerim dar" diyebilmek için :p

bak bak bak demek öyle uyanık seniiii :mrgreen: :mrgreen: iyi bari bunu unutmayalımda gelince sana geniş bir mekan bulalım :mrgreen: :mrgreen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
bendeki son resimler :)


hikmet i metrelerce havaya fırlatıp az kalsın elini aya değdirecekken beni 1 metreye zor fırlattılar, amma ağır abiymişim he :mrgreen:

bak bak bak demek öyle uyanık seniiii :mrgreen: :mrgreen: iyi bari bunu unutmayalımda gelince sana geniş bir mekan bulalım :mrgreen: :mrgreen: :queen:

siz şimdi bana inat terhisimde maydonoz şovlend de falan buluşma düzenlersiniz :mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst