3 dogum günü , 2 asker işte fotolar

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok güzel bir akşamdı
katılım gösteren tüm dostlara teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
dün gece kabus gibiydi kafe dar geldi bize, birileri ayakta dolanmasa zaten oturacak yer yoktu pasta muhabbetine ayakta kalanlar çöktüde bi kaç kişi o esnada aramızdan ayrılmıştı zaten hediyeler müthişti
aramızda olmayıp formu okuyan herkes merak ediyo biliyorum ama
jessin hediyesi hayallerini süsledi bence :mrgreen:
iyi günlerde kullan jescik :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
dün gece kabus gibiydi kafe dar geldi bize, birileri ayakta dolanmasa zaten oturacak yer yoktu pasta muhabbetine ayakta kalanlar çöktüde bi kaç kişi o esnada aramızdan ayrılmıştı zaten hediyeler müthişti
aramızda olmayıp formu okuyan herkes merak ediyo biliyorum ama
jessin hediyesi hayallerini süsledi bence :mrgreen:
iyi günlerde kullan jescik :mrgreen:


tum uyarılarıma ramen halen hediyenin akibiyetini soran kişilere teker teker ugricam haberiniz olsun :queen::queen::queen: dızzzzzzzzzz dıııızzzzzz zzzzzzz zzz rrrrrrrr zzz rrrzzzzzzzzzz zzz :cherry::cherry:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
tum uyarılarıma ramen halen hediyenin akibiyetini soran kişilere teker teker ugricam haberiniz olsun :queen::queen::queen: dızzzzzzzzzz dıııızzzzzz zzzzzzz zzz rrrrrrrr zzz rrrzzzzzzzzzz zzz :cherry::cherry:

bu sesler senden mi geliyo jess dün gece doyamadın herhalde sabah sabah yapma bari :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
beko yakalarsa ikimizide biliyorsun ne yapıcak:queen:[/QUOTE]

ben varya bekoyla üç beş ay görüşmem... beni yakalayamaz ama seni bilmem tükkanı basabilir. seni paketleyebilir..

bu sesler senden mi geliyo jess dün gece doyamadın herhalde sabah sabah yapma bari :mrgreen::mrgreen:

adamlar iyilik yapmış kolun yorulmasın diye olum....
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
:queen::queen:
bu sesler senden mi geliyo jess dün gece doyamadın herhalde sabah sabah yapma bari :mrgreen::mrgreen:

beko yakalarsa ikimizide biliyorsun ne yapıcak:queen:

ben varya bekoyla üç beş ay görüşmem... beni yakalayamaz ama seni bilmem tükkanı basabilir. seni paketleyebilir..



adamlar iyilik yapmış kolun yorulmasın diye olum....[/QUOTE]

kara listeye alıyorum sizi... bakın kara diyorum siyah .. cönevar bilmiyorum aklınıza bişey geliyomu :queen::queen:
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
:queen::queen:



ben varya bekoyla üç beş ay görüşmem... beni yakalayamaz ama seni bilmem tükkanı basabilir. seni paketleyebilir..



adamlar iyilik yapmış kolun yorulmasın diye olum....

kara listeye alıyorum sizi... bakın kara diyorum siyah .. cönevar bilmiyorum aklınıza bişey geliyomu :queen::queen:[/QUOTE]


biz beşiktaşlıyız olum siyah beyaza gönül vermişsiz kara liste hatrına sana da gömüveririz sorun diiil....
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ne kadar kalabalık olsakta . .


şarkılara zaman zaman eşlik edip eğlenceli anlar yaşadık. .


alper abi biraz sıkıldı kargaşadan hayırdır abi dedim . .
dediki Allahtan sitede sesiniz çıkmıyo sadece yazıyosunuz
yoksa site çökerdi . . (tam olarak böyle demediysede buna benzer bi şey işte ) :mrgreen:

 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ati hayatımın anlamı yine yerinde duramadı :mrgreen:


arkadaşların pastaları .. .


ve jess hediyeler içinde ama meşhur hediye nerde kaşla göz arasında kaybetmiş :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
muratgilin damından hoooopplayamaadıımm muratgilin damından hoopplayamaddıım döküldü liralarımmm tooplayamaadıım :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst