3 dogum günü , 2 asker işte fotolar

Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
sinema_3.jpg

+90 felan koy daha uygun :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
dilaver abi senin d.günü ne zman ((((((((((((. hediyen hazır ona göre :D :D :D
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Dilaver, senin doğum günün artık gündeme bomba gibi oturur. Benim bildiğim Cem bütün yaratıcılığını konuşturacaktır. :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
emin asker harçlıgın ne kadar oldu len en son saydıgımızda 105 ytl idi :queen:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
çok güzel bir akşam olduğu kesin... aranızda olamadım çok çok üzgünüm ama hayatımda bir daha geçirmek istemeyeceğim kadar kötü bir bayram geçirdim, hepinizin affına sığınıyorum...

Emin kardeşim seni askerlik öncesi bi görmek isterdim ama kısmet olamadı yazık ki, dönüşünü kutlarız nasipse...:rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
bu kadar mı ressim vaar

çok güzel bir akşam olduğu kesin... aranızda olamadım çok çok üzgünüm ama hayatımda bir daha geçirmek istemeyeceğim kadar kötü bir bayram geçirdim, hepinizin affına sığınıyorum...

Emin kardeşim seni askerlik öncesi bi görmek isterdim ama kısmet olamadı yazık ki, dönüşünü kutlarız nasipse...:rendeer::rendeer:

İnşallah bir sonraki bayramın ve günlerin daha huzurlu ve mutlu geçer. Poyraz Abi.

Hayatın eğri büğrü olan yollarında,yürümeye devam ediyoruz.
"Biri demesin şimdi koşmak lazım marş marş.."

Armut daldan asılsın . Eminin o güzel dudaklarına TaTu yapışsın :):rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst