3 dogum günü , 2 asker işte fotolar

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
kafenin ortasında ölçü alıyolar oluyomu diye biraz küçük geldi ama değiştirme kartı var jess :mrgreen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
ne geceydi beeee. ne eglenceydi.:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
jess teşekkürler bize yeni aldığın hediye ile şhow yaptığın için. güzel günlerde kullanman dileğiyle::puro::::puro::::puro::::puro::
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
offf ya nasıl eglenceli gectigi belli

uzak geldi üşendim evden çıkmaya ama şimdide fotograflara bakıp iç çekmiyo degilim hani :)

askerlerimize hayırlı tezkereler
dogum günü olan 3 kişiye de :) mutlu yıllar dilerim
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
emin016vk4.jpg
[/URL]


gkn nin arap ı gördügü an :queen::queen::queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
]







adam ağlıcak baksana acaba askere gidiyor diyemi yoksa cadıyla dans etrtiği içinmi:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
güzel bir gece olmuş,şunu anladım ben daha olayın başlarında ayrılmışım,esas eğlence ben gidince başlamış,olsun genede çoğunuzu görmüş oldum,eğlenceniz süper olmuş,işim çıkmasaydı çok kalacaktım ama karşıda acil işim çıktı.emin ve hikmet sağlıkla gidin sağlıkla teskere alın gelin.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
çok güzel bir akşam olduğu kesin... aranızda olamadım çok çok üzgünüm ama hayatımda bir daha geçirmek istemeyeceğim kadar kötü bir bayram geçirdim, hepinizin affına sığınıyorum...

Emin kardeşim seni askerlik öncesi bi görmek isterdim ama kısmet olamadı yazık ki, dönüşünü kutlarız nasipse...:rendeer::rendeer:
geçmiş olsun poyraz abi, canın sağolsun, iyi olmayan ne varsa inşAllah tez zamanda düzelir..
Armut daldan asılsın . Eminin o güzel dudaklarına TaTu yapışsın :):rendeer:
töbe töbe :mrgreen:
güzel bir gece olmuş,şunu anladım ben daha olayın başlarında ayrılmışım,esas eğlence ben gidince başlamış,olsun genede çoğunuzu görmüş oldum,eğlenceniz süper olmuş,işim çıkmasaydı çok kalacaktım ama karşıda acil işim çıktı.emin ve hikmet sağlıkla gidin sağlıkla teskere alın gelin.
teşekkür ederim ümmet abi sağolasın çok mutlu oldum valla:rendeer:
emin016vk4.jpg

adam niyeti bozmuş şu bakışlara bak:queen:
ne alakası var ya fanilayla üşürüm diye montunu bana verdi :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
geçmiş olsun poyraz abi, canın sağolsun, iyi olmayan ne var inşAllah tez zamanda düzelir..

töbe töbe :mrgreen:

teşekkür ederim ümmet abi sağolasın çok mutlu oldum valla:rendeer:

ne alakası var ya fanilayla üşürüm diye montunu bana verdi :p

emin seni özlücez çabuk git gel kardeşim:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
emin abi mi askere gidiyormuş ?? hayırlı tezkereler : nereye gideceği belli mi ??

bu arada resimler çok güzel,insanın orada olası geliyor
Allah eğlencenizi daim etsin diyorum
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
güzel, eğlenceli bir akşamdı ama aşırı kalabalıktı ve mekan dar geldi... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst