muratgilin damından hoooopplayamaadıımm muratgilin damından hoopplayamaddıım döküldü liralarımmm tooplayamaadıım :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
![]()
adam niyeti bozmuş şu bakışlara bak:queen:
geçmiş olsun poyraz abi, canın sağolsun, iyi olmayan ne varsa inşAllah tez zamanda düzelir..çok güzel bir akşam olduğu kesin... aranızda olamadım çok çok üzgünüm ama hayatımda bir daha geçirmek istemeyeceğim kadar kötü bir bayram geçirdim, hepinizin affına sığınıyorum...
Emin kardeşim seni askerlik öncesi bi görmek isterdim ama kısmet olamadı yazık ki, dönüşünü kutlarız nasipse...:rendeer::rendeer:
töbe töbe :mrgreen:Armut daldan asılsın . Eminin o güzel dudaklarına TaTu yapışsın:rendeer:
teşekkür ederim ümmet abi sağolasın çok mutlu oldum valla:rendeer:güzel bir gece olmuş,şunu anladım ben daha olayın başlarında ayrılmışım,esas eğlence ben gidince başlamış,olsun genede çoğunuzu görmüş oldum,eğlenceniz süper olmuş,işim çıkmasaydı çok kalacaktım ama karşıda acil işim çıktı.emin ve hikmet sağlıkla gidin sağlıkla teskere alın gelin.
ne alakası var ya fanilayla üşürüm diye montunu bana verdi![]()
adam niyeti bozmuş şu bakışlara bak:queen:
geçmiş olsun poyraz abi, canın sağolsun, iyi olmayan ne var inşAllah tez zamanda düzelir..
töbe töbe :mrgreen:
teşekkür ederim ümmet abi sağolasın çok mutlu oldum valla:rendeer:
ne alakası var ya fanilayla üşürüm diye montunu bana verdi![]()
emin seni özlücez çabuk git gel kardeşim:rendeer::rendeer::rendeer:
allah ordumuza zeval vermez inş.:uups::
emin abi mi askere gidiyormuş ?? hayırlı tezkereler : nereye gideceği belli mi ??
bu arada resimler çok güzel,insanın orada olası geliyor
Allah eğlencenizi daim etsin diyorum