dün gece kabus gibiydi kafe dar geldi bize, birileri ayakta dolanmasa zaten oturacak yer yoktu pasta muhabbetine ayakta kalanlar çöktüde bi kaç kişi o esnada aramızdan ayrılmıştı zaten hediyeler müthişti
aramızda olmayıp formu okuyan herkes merak ediyo biliyorum ama
jessin hediyesi hayallerini süsledi bence :mrgreen:
iyi günlerde kullan jescik :mrgreen:
tum uyarılarıma ramen halen hediyenin akibiyetini soran kişilere teker teker ugricam haberiniz olsun :queen::queen::queen: dızzzzzzzzzz dıııızzzzzz zzzzzzz zzz rrrrrrrr zzz rrrzzzzzzzzzz zzz :cherry::cherry:
bu sesler senden mi geliyo jess dün gece doyamadın herhalde sabah sabah yapma bari :mrgreen::mrgreen:
bu sesler senden mi geliyo jess dün gece doyamadın herhalde sabah sabah yapma bari :mrgreen::mrgreen:
beko yakalarsa ikimizide biliyorsun ne yapıcak:queen:
:queen::queen:
ben varya bekoyla üç beş ay görüşmem... beni yakalayamaz ama seni bilmem tükkanı basabilir. seni paketleyebilir..
adamlar iyilik yapmış kolun yorulmasın diye olum....