Tiger 660 ve Tracer 700

Katılım
16 Haz 2026
Mesajlar
27
Motosikleti
Dominar 250
Dostlar selamlar,
Geçenki konuya gelen cevaplar sonrası aklımda bazı şeyler şekillendi ancak tracer 700 ve ts660 arasındaki gidiş gelişlerim bitmiyor. Tracer 700 özellikle 2019 kasa çok hoşuma gidiyor yeni kasayı beğenmiyorum şehir içi kullanım artısı ve agresifliği çok hoş. TS660 grenaj olarak güzel, gaz tepkisi iyi deniyor ancak 187 boy ile altımda küçük kalacağı söyleniyor.
Bu iki motoru alacak arkadaşlara da fikir olması açısından yorumlarınızı bekliyorum.
Tekeriniz düz bassın.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,500
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Kucuk kalmaz, benim boy 190cm. Ikisini de git gor birebir. Kullanabiliyorsan kullan, oyle karar ver. Iyi de gaz tepkisi vardir tigerin.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Tiger Sport 660'da gaz tepkisi çok minik de olsa gecikmeli geliyor deniyordu. Bunu bir araştırmanızı öneririm. Sırf bu sorun nedeniyle çok severek aldığınız motorunuzdan sürüş keyfi alamayabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst