- Katılım
- 16 Haz 2026
- Mesajlar
- 27
- Motosikleti
- Dominar 250
- Konu Yazar
- #1
Dostlar selamlar,
Geçenki konuya gelen cevaplar sonrası aklımda bazı şeyler şekillendi ancak tracer 700 ve ts660 arasındaki gidiş gelişlerim bitmiyor. Tracer 700 özellikle 2019 kasa çok hoşuma gidiyor yeni kasayı beğenmiyorum şehir içi kullanım artısı ve agresifliği çok hoş. TS660 grenaj olarak güzel, gaz tepkisi iyi deniyor ancak 187 boy ile altımda küçük kalacağı söyleniyor.
Bu iki motoru alacak arkadaşlara da fikir olması açısından yorumlarınızı bekliyorum.
Tekeriniz düz bassın.
Geçenki konuya gelen cevaplar sonrası aklımda bazı şeyler şekillendi ancak tracer 700 ve ts660 arasındaki gidiş gelişlerim bitmiyor. Tracer 700 özellikle 2019 kasa çok hoşuma gidiyor yeni kasayı beğenmiyorum şehir içi kullanım artısı ve agresifliği çok hoş. TS660 grenaj olarak güzel, gaz tepkisi iyi deniyor ancak 187 boy ile altımda küçük kalacağı söyleniyor.
Bu iki motoru alacak arkadaşlara da fikir olması açısından yorumlarınızı bekliyorum.
Tekeriniz düz bassın.