R25 Ağır Bakım

Katılım
26 Haz 2023
Mesajlar
8
Arkadaşlar öncelikle merhaba, 2024 model R25 im var 19 bin km ye geldi ve ağır bakımı yaklaşıyor bende bunun için servisten fiyat aldım. 6 bin ₺ parça, 6 bin ₺ işçilik, 12.000₺ yapıypr toplamı ve şunu merak ediyorum bu motorumda servis geçmişi düzenli olduğu için serviste yaptırmaya sıcak bakıyorum en azından aklım rahat eder ve satarkende alıcı için iyi olur. Fiyat normal bir fiyatmı bilmiyorum ama başka bir ustada yada kendim yapsam dahamı mantıklı olur onu bilemedim. Sizin fikriniz ne olurdu siz nasıl yapardınız ? Bu arada zincir dişli isteyince 4-4 8.000 ₺ tutuyor onu ayrıyeten sonradan yaptırıcam. Ağr bakım parçalarıda şunlar (2 adet buji, hava filtresi, 2.5 litre yağ, yağ filtresi, hidrolik yağı) hepsi bunlar ve işçilik dahil 12 bin ₺ serviste, bide işin içine zincir dişli setide girince oda içşicilkle beraber dediğim gibi 8 bin₺ toplamda 20 bin yani. Siz ne düşünüyorsunuz bu durum hakkında ? Serviste yaptırmak mantıklımı ?
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,042
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Arkadaşlar öncelikle merhaba, 2024 model R25 im var 19 bin km ye geldi ve ağır bakımı yaklaşıyor bende bunun için servisten fiyat aldım. 6 bin ₺ parça, 6 bin ₺ işçilik, 12.000₺ yapıypr toplamı ve şunu merak ediyorum bu motorumda servis geçmişi düzenli olduğu için serviste yaptırmaya sıcak bakıyorum en azından aklım rahat eder ve satarkende alıcı için iyi olur. Fiyat normal bir fiyatmı bilmiyorum ama başka bir ustada yada kendim yapsam dahamı mantıklı olur onu bilemedim. Sizin fikriniz ne olurdu siz nasıl yapardınız ? Bu arada zincir dişli isteyince 4-4 8.000 ₺ tutuyor onu ayrıyeten sonradan yaptırıcam. Ağr bakım parçalarıda şunlar (2 adet buji, hava filtresi, 2.5 litre yağ, yağ filtresi, hidrolik yağı) hepsi bunlar ve işçilik dahil 12 bin ₺ serviste, bide işin içine zincir dişli setide girince oda içşicilkle beraber dediğim gibi 8 bin₺ toplamda 20 bin yani. Siz ne düşünüyorsunuz bu durum hakkında ? Serviste yaptırmak mantıklımı ?
Dışarıda yaptırsanız en fazla 5.000₺ ucuza gelir. Henüz yılı ve kilometresi az bir motory yetkilide baktırın bence. Satmak istediğinizde avantaj olur.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Yamaha güzel işçilik alıyormuş aman Honda duymasın :D Neyse motosikletin garantisi bitinceye kadar zorunlu bakımları ( garanti dışı bırakan bakımlar) serviste yaptırman lazım. Garanti bittikten sonra yağ, buji, hava filtresi, fren hidroliği, soğutma suyu, ve hatta frenleri bile kendin değiştirmen gerekiyor. yoksa 3 parça şeye 6000 tl verilmez. Ayrıca bazen şu oluyor parçada işçiliği en üst rakamdan verebiliyorlar sonra sana süpriz rakam çıkmasın diye sonradan işçilik fiyatı düşebiliyor. geçen Hondadan 4bin tl ye yakın işçilik ücreti iadesi aldım.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Arkadaşlar öncelikle merhaba, 2024 model R25 im var 19 bin km ye geldi ve ağır bakımı yaklaşıyor bende bunun için servisten fiyat aldım. 6 bin ₺ parça, 6 bin ₺ işçilik, 12.000₺ yapıypr toplamı ve şunu merak ediyorum bu motorumda servis geçmişi düzenli olduğu için serviste yaptırmaya sıcak bakıyorum en azından aklım rahat eder ve satarkende alıcı için iyi olur. Fiyat normal bir fiyatmı bilmiyorum ama başka bir ustada yada kendim yapsam dahamı mantıklı olur onu bilemedim. Sizin fikriniz ne olurdu siz nasıl yapardınız ? Bu arada zincir dişli isteyince 4-4 8.000 ₺ tutuyor onu ayrıyeten sonradan yaptırıcam. Ağr bakım parçalarıda şunlar (2 adet buji, hava filtresi, 2.5 litre yağ, yağ filtresi, hidrolik yağı) hepsi bunlar ve işçilik dahil 12 bin ₺ serviste, bide işin içine zincir dişli setide girince oda içşicilkle beraber dediğim gibi 8 bin₺ toplamda 20 bin yani. Siz ne düşünüyorsunuz bu durum hakkında ? Serviste yaptırmak mantıklımı ?
Ben vstrom 650'ye geçen sene 36bin ağır bakımı işçilik dahil sanayide ustama 21bin liraya yaptırmıştım, 12bin lira parçalar tutmuştu. sizinki yetkili servis için iyi fiyat.
Ama ağr bakımsa her yetkili servise de güvenmeyn, İstanbuldaysanız Kadıköy'deki Ersoy Moto yamaha yetkili servisini tavsiye ederim, xmax varken sürekli oraya götürüyordum. Madem yetkili serviste yaptıracaksınız en azından teknisyen Türkiye şampiyonnu ve uluslararası yamaha yarışmasında dereceye girmiş bir usta bakmış olur.
 
Katılım
26 Haz 2023
Mesajlar
8
Dışarıda yaptırsanız en fazla 5.000₺ ucuza gelir. Henüz yılı ve kilometresi az bir motory yetkilide baktırın bence. Satmak istediğinizde avantaj olur.
Bende öyle düşünüyorum açıkcası
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Yamaha güzel işçilik alıyormuş aman Honda duymasın :D Neyse motosikletin garantisi bitinceye kadar zorunlu bakımları ( garanti dışı bırakan bakımlar) serviste yaptırman lazım. Garanti bittikten sonra yağ, buji, hava filtresi, fren hidroliği, soğutma suyu, ve hatta frenleri bile kendin değiştirmen gerekiyor. yoksa 3 parça şeye 6000 tl verilmez. Ayrıca bazen şu oluyor parçada işçiliği en üst rakamdan verebiliyorlar sonra sana süpriz rakam çıkmasın diye sonradan işçilik fiyatı düşebiliyor. geçen Hondadan 4bin tl ye yakın işçilik ücreti iadesi aldım.
Motorun garantisi şuanda yok zaten, sadece geçmiş bakımlarıda hep serviste yapılmış 5 bin bakımı hariç, bende modeli yeni diye ustaya götürmekte kararsız kaldım sadece
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben vstrom 650'ye geçen sene 36bin ağır bakımı işçilik dahil sanayide ustama 21bin liraya yaptırmıştım, 12bin lira parçalar tutmuştu. sizinki yetkili servis için iyi fiyat.
Ama ağr bakımsa her yetkili servise de güvenmeyn, İstanbuldaysanız Kadıköy'deki Ersoy Moto yamaha yetkili servisini tavsiye ederim, xmax varken sürekli oraya götürüyordum. Madem yetkili serviste yaptıracaksınız en azından teknisyen Türkiye şampiyonnu ve uluslararası yamaha yarışmasında dereceye girmiş bir usta bakmış olur.
Ankaradayım ve burada 2 tane seçenek var sadece.. birisi premium biriside baydarmış. Burdaki sevris dışındaki ustalarıda tanımıyorum açıkcası pek fazla o yüzden garanti olsun diye servise gitmek daha mantıklı
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
yetkili servis diye yaptırıyorsun ama problem oldugunda arkasında da durmuyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst