Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sifir-yamaha-r25-raceblue-hatasiz-500km-2-haftalik-226592507/detay
detayli bilgi icin iletişime gecin.
büyütecegim icin satılık herhangi problem vs. yoktur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bu-kasanin-en-temizi-gormeye-deger-113702226/detay/
bugun şehir merkezinin dışında 88 ile radara girmişim hız sınırı 70imiş. polis beni durdurdugunda kontrol sanmıştım haşırt diye geçirdiler 166lırayi. yarın pınarbaşındaki yarışa gidecek olanlar dikkatli olsun pınarbaşı yolunda 2 tane radar duruyor.
03.05 cumartesi günü aydın tarafına gidecegim. butarafa gidecek olan varsa beraber yola cıkabiliriz maksat yolda canım sıkılmasın :) eger gelecek olan varsa muhabbetim tatlıdır onu soyliyeyim sagda solda durup çay icebilriz :P
İzmir konak alsancak civari motosiklet magazasi acmak istiyorum. Kask mont minumum tum aksesuar vb.. Satışlarını yapacagım. Extra 2. Ci el motosiklet servis fln olabilir bayilik alabilirim Ben bu işten ekmek yemek istiyorum zevkle seve seve ugraşacagımdan şuphem yok. Kucuk yastan beri esnaflıgı...
lastigim 90/90/17 duro viraja gaz kesmeden giriyorum kontra kullanarak ama ne yaparsam yapayım şu lastik cizgisini gecemiyorum nedir bunun formulu beyler?
pürüzsüz aşınmış asfaltta giderken cok tedirgin oluyorum viraja girdigimde motor altımdan kayıp gitcekmiş gibi hissediyorum. sabun gibi geliyor asfalt tedirgin olmam normalmi? bahsettigim yollar konak mustafa kemal sahil blvarı gibi...
farklı bişeyler yapalım dedik buyrun fotolar :)
aynalara takılmayın koso marka ayna sıparış verdim bugun yarın gelir :P
bu ilk aldıgım saat :)
son hali
orjinal camurlugunu kesmeye kıyamadıgımdan cin malı cbrlerin camurlukların alıp dogradık güzel oldu buyrun resimler :)
birde ufak plaka yaptım el yapımı :)
evet beyler sonunda aldım alalı pek olmuyo 2 3 gün falan 10 yaşında cbrnin bu kasasına aşık olmuştum bugune nasipmiş allah herkeze gönlüne göre versin :)
bugune kadar sahip oldugum motorlarım
ilk motorum
ikinci motorum
ücüncü motorum:)
önümüzdeki sene alacak oldugum :)
bugun çarşıda motorun üzerindeki sticker dikkatimi cekti yanaştım bi baktım motosiklet tamircisinin biri motosiklet.netin logosunu çalmış :) paylaşayım dedim
draglara hazırlamadan önce motor 200cc idi. draglar icin makinası komple 250 üstü oldu.
motoru soymaya başlıyoruz 30 kg agırlık cıkartıldı.
torna işleri
son ayarlar(dikkat rodaj fan önünde yapılıyor.)
akhisar 5. ayak
.............
bu bizim ilk drag tecrubemizdi gelen motorlar bizden...