- Katılım
- 23 Eki 2011
- Mesajlar
- 139
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar öncelikle yaşım 18 bundan 6 sene önce ailem motosiklete cok karşıydı. Motosiklete hevesim abime özenmemle başladı diyebilirim. Bisikletimi satıp 12 yaşında 200tlye aldıgım mobileti ailem gözümün önünde parçalıyıp hurdaciya verdiler. Ozamanlar motosiklet aşkı inanılmaz derecede arkadaşımın cin malı motosikletine binerken cok farkı heyecan degişik duygulara bürünüyordum tabi babamın beni sürerken göresiye kadar birgün bana söz verdi 1 yaz boyunca calışırsam bana motosiklet alacagını söyledi bütün yaz boyunca calıştım tabi babamin verdigi sözü tutmadi. Karar verdim paramı toplayıp kendim alacaktım. Tabi ozaman hala babamı ikna etmeye çalışıyorum odamda ybr125 resimleri falan ama ortada ikna olmayan bir baba :mrgreen: bütün kiş boyunca biriktirdigim parayla dogru cin malı motosiklet satan bayiye gittim. Bayi sahibiyle anlaşıp parayı verdikten sonra benden kimligimi istedi plaka icin kimligi verdigimde yaşım ortaya cıktı
15 yaşındaki cocuk cebinde 2.bin lira parayla motosiklet aliyor
adam kıllandı nerden buldun parayı falan soru soruyor (ailemden çaldıgmı düşünüyor) parayı biriktirdigimi kendi param oldugunu soyledim. Birinin vasiyeti altında verecegini söyledi bayiinin karşısındaki babamın esnaf arkadaşı aklıma geldi rica edip babama söylememesi karşılıgında anlaştık :cat: ilk motosikletime heyecanla binerken peder beyden 1 saat sonra telefon -nerdesin lan? +dolmuştayım baba -cabuk o motoru geri ver +vermem öldürsen vermem -yanıma gel +tamam. Hain arkadaşı ispiyonlamış beni
l: Yanına gittigimde motoruma baktı kimligini uzattı git motoru benım uzerime yap dedi. Dunyalar benım oldu :queen: tabi babamla anlaşma yaptık okullar acılınca motora binmeyecektim. Verdigim sözde durmayınca motorumu elimden aldı ve sattı evde kavga görültü motorumun parasını hesabıma attı. Ben dururmuyum hemen cektim parayı ve ikinci cinli motorumu aldım
motoru arkadaşımın üzerine yapıp 6 ay kaçak bindikten sonra yakalandık peder beye
gene kavga gürültü motorumu almadı.
Cinlinin masrafından usanıp ilk japon motorumu aldım cbr125 artık peder bey motosiklete karışmıyor aldıgım motora yorum yapıyordu
cbrye 20. Bin km binince artık yetmediginden sikayet ediyordum :jocolor: cbr125ide satınca ne alsam diye düşünürken 17 yaşında kawasaki er5in buldum kendimi
hem hızlı hemde bir japon. Er5 fazla binemedim 15 bin km bindim. Bukadar fazla yakan ve az güç üreten motosiklete binecegime satarım güçlüsüne binerim hesabı yaparken sattım.
gecen hafta hayalimi süsleyen motosikletimi aldım 2009 model gsxr1000
18 yaşında hayalleime ulaşabilmemin mutlulugunu yaşıyorum :thumleft: şuan garajımda mavi beyaz bebek duruyor. Benim gibi gençlere tavsiyem herşeyin zamanını beklemeleridir zamanla herşey oluyor birisi ozaman 18 yaşında buna bineceksin dediginde inanmazdım sabır yeterlidir. Ailede birsüre sonra bu duruma alışıyor.
Marka motosiklet kullanıcılarının cinli motosiklet kullanıcılarını motorcudan saymamalarını, selam almayışlarını yaşadım cinli motosiklete biniyorum diye bmw gsciler racingciler benden selam almıyorlardı allah allah önemli olan iki teker üzerinde olmak degilmiydi?
Ben bu olayları yaşadıgım icin bütün motorculardan selam alıp veriyorum. Tekeriniz düz bassın arkadaşlar saglıkla güvenle
Cinlinin masrafından usanıp ilk japon motorumu aldım cbr125 artık peder bey motosiklete karışmıyor aldıgım motora yorum yapıyordu
gecen hafta hayalimi süsleyen motosikletimi aldım 2009 model gsxr1000
Marka motosiklet kullanıcılarının cinli motosiklet kullanıcılarını motorcudan saymamalarını, selam almayışlarını yaşadım cinli motosiklete biniyorum diye bmw gsciler racingciler benden selam almıyorlardı allah allah önemli olan iki teker üzerinde olmak degilmiydi?
Ben bu olayları yaşadıgım icin bütün motorculardan selam alıp veriyorum. Tekeriniz düz bassın arkadaşlar saglıkla güvenle