radarlara dikkat

Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
bugun şehir merkezinin dışında 88 ile radara girmişim hız sınırı 70imiş. polis beni durdurdugunda kontrol sanmıştım haşırt diye geçirdiler 166lırayi. yarın pınarbaşındaki yarışa gidecek olanlar dikkatli olsun pınarbaşı yolunda 2 tane radar duruyor.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
kameralı radaramı girdiniz?

ben kameralı radar gördümmü gazı açıyorum

ama polis bizzat yaptıysa bilemem.. geçmiş olsun
 
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
kameralı radaramı girdiniz?

ben kameralı radar gördümmü gazı açıyorum

ama polis bizzat yaptıysa bilemem.. geçmiş olsun

ben radar falan görmedim polis radara girdiniz dedi.sonuç diye sordum 166 lira ceza dedi kesti bastım gittim radara girmeyip girdide diyebilir.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bende dün gece saat 01.30 gibi Kartal sahil yolundaki radarı gördüm. Şimdiye kadar hiç gece çalıştığını görmemiştim. Gündüzleri dikkatli, geceleri ise çok dikkat etmezdim. Karşı yöndeyken gördüğüm iyi oldu.
Aklınızda bulunsun geceleri de çalışıyorlar.
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
ben 150 km içinde akşam 3 farklı yerde radar kurulduğunu gördüm.gece çalışmıyorlar diye bişe yok sabah akşam yapıştıracaklar :)
en çok gezici radardan korkuyorum ehliyetimi alalı 3 sene oldu 4 radar cezam var.1.mootsiklet ile diğerleri arabayla :D
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Bende dün gece saat 01.30 gibi Kartal sahil yolundaki radarı gördüm. Şimdiye kadar hiç gece çalıştığını görmemiştim. Gündüzleri dikkatli, geceleri ise çok dikkat etmezdim. Karşı yöndeyken gördüğüm iyi oldu.
Aklınızda bulunsun geceleri de çalışıyorlar.

:sunny: İyi oldu söylediğin. Ben de hiç sallamıyorum gece ve çok mantıklı olmayan süratlerde gidiyorum o taraflarda. Sağol hacı :mrgreen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Buralarda da çok radar var,
birde ilginç bir stratejileri var ki, aralarında yaklaşık 1 km. fark ile peş peşe 2 radar duruyor, tam tuzak...
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
:sunny: İyi oldu söylediğin. Ben de hiç sallamıyorum gece ve çok mantıklı olmayan süratlerde gidiyorum o taraflarda. Sağol hacı :mrgreen:

Bende Allah'tan diğer tarafa gidiyordum. Yoksa kesin girerdim 80-90 ile. :)
Yalnız gece olmasını bir yandan da sevdim, cadde apaçileri evlerine dönerken sürprizle karşılaşacaklar. :p
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
sahil yolundan atatürk havalimanına gelirken 3. virajda öğlen vakitleri ve akşama doğru sabit bir radar var. arada sırada ortaya çıkıyor bir hafta var bir hafta yok.bu şekilde daha fazla para kazanıyor devlet :pr:

sabiha gökçen havalimanı yöninünde tem gişelerden çıkınca da radar oluyor.

ataköy- bakırköy arası sahilyolunda hız koridoru var. e-5 te hız koridoru var diyorlar ancak ben 70 le gideni göremedim.sanırım tarihimizin en büyük sivil itaatsizlik eylemi gerçekleşiyor.ya da 70 km sınır çok eleştirildi yeni çalışmalar yapılıyor.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
bursada söyledikleriniz yok :) sadece kameralı radarlar var onlarda plakayı önden okuduğu için sıkıntı yok
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
bugun şehir merkezinin dışında 88 ile radara girmişim hız sınırı 70imiş. polis beni durdurdugunda kontrol sanmıştım haşırt diye geçirdiler 166lırayi. yarın pınarbaşındaki yarışa gidecek olanlar dikkatli olsun pınarbaşı yolunda 2 tane radar duruyor.
Abi denizlili misin...?
 
Katılım
13 Eki 2010
Mesajlar
73
Ankaranın çok yerinde radar var eskişehir yolu ve istanbul yolunda 3 yıldır hiç birine yakalanmadım çünkü radarların ön plakadan tanıma özelliği var malum motordada önde plaka yok bir keresinde 120 ile geçmiştim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst