- Katılım
- 23 Eki 2011
- Mesajlar
- 139
- Konu Yazar
- #1
bugun şehir merkezinin dışında 88 ile radara girmişim hız sınırı 70imiş. polis beni durdurdugunda kontrol sanmıştım haşırt diye geçirdiler 166lırayi. yarın pınarbaşındaki yarışa gidecek olanlar dikkatli olsun pınarbaşı yolunda 2 tane radar duruyor.