- Katılım
- 23 Eki 2011
- Mesajlar
- 139
- Konu Yazar
- #1
suzukiyi sattıktan sonra duramadım gittim r1 aldım darısı başınıza 
gsxr1000
r1
gsxr1000
r1
poz amaclı kask mont kullanmadım. korumalarım o sırada arkadaşımın elındeydı.
poz amaclı kask mont kullanmadım. korumalarım o sırada arkadaşımın elındeydı.
sürüşte kendine güvnen arttıkça korumalar azalıyo galiba
hala aramızdasın![]()