Yeni makina yeni heyecan R1 :)

Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
suzukiyi sattıktan sonra duramadım gittim r1 aldım darısı başınıza :)
gsxr1000
1557336_639619992762126_1983027624_o.jpg

r1
10173725_681907598533365_5049226689773722146_n.jpg
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Yeni nesile örnek olucak pozlamalar bunlar :wiinkk: Hayırlı olsun...
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
maşallah çok güzel motor. Allah kaza bela vermesin.

keyifli sürüşler:)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Kask olayından baya bi taşlanacaksınız.

Hayırlı olsun.

Farklılıkları ve kaç model olduklarını yazarmısınız ?
 
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
poz amaclı kask mont kullanmadım. korumalarım o sırada arkadaşımın elındeydı.
 
Katılım
24 Mar 2012
Mesajlar
382
Hayırlı olsun.İlk izlenimde hissetiğiniz farklılıkları yazar mısınız ?
 

SUN

Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
99
Hayırllısı olsun kardeşim. Güle güle sorunsuz sürüşler dilerim.

Ama kaskı arkadaşına bırakmak yerine, motoru arkadaşa bırakıp şöyle tam korumalı şekil bi fotoğraf koysaydın SS motora merak salmış arkadaşlarımız için çok daha özendirici olurdu. :cat:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
bilen bilmeyen yabancı kaynaklardan okuduklarını google translate ile çevirerek ahkam kesiyor show yapıyor. iki farklı önemli makineyi kullanan biri olarak teorik değil pratik farklılıkları ve değerlendirmeleri paylaşırsan bence faydalı bir iş yapmış olursun hocam.
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
Hayırlı uğurlu olsun, tekerinize taş değmesin, Allah kaza bela yüzü göstermesin. E tabiki darısı başıma :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst