Yolda arkadaşlık edecek varmı? :)

Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
03.05 cumartesi günü aydın tarafına gidecegim. butarafa gidecek olan varsa beraber yola cıkabiliriz maksat yolda canım sıkılmasın :) eger gelecek olan varsa muhabbetim tatlıdır onu soyliyeyim sagda solda durup çay icebilriz :p
mmshq.jpg
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
48
oldu mu şimdi :S . haftasonu sınavlar olmasa beraber sürerdik. hem tanışmış olurduk. hayırlı yolculuklar.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
ayın 24 ünde kus adası seferimiz var. izmir içinden nası gecicez hgs-ogs olmadan bilemedik :) tekerin düz bassın
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Başlığı yolda kaldık yardım edecek varmı? diye okuyan tek ben miyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst