- Katılım
- 23 Eki 2011
- Mesajlar
- 139
- Konu Yazar
- #1
03.05 cumartesi günü aydın tarafına gidecegim. butarafa gidecek olan varsa beraber yola cıkabiliriz maksat yolda canım sıkılmasın
eger gelecek olan varsa muhabbetim tatlıdır onu soyliyeyim sagda solda durup çay icebilriz 