artık motorcular motosiklet.netin logosunu kullanıyorlar :)

Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
bugun çarşıda motorun üzerindeki sticker dikkatimi cekti yanaştım bi baktım motosiklet tamircisinin biri motosiklet.netin logosunu çalmış :) paylaşayım dedim
XJBV.jpg
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
erhan admin bi etiket bastırsa bu logoyla ilgili de alsak bizde yapıştırsak ?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
benim motor da da var fakat daha trafikte daha durdurup tanışalım diyen olmadı:cherry:



 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Bende katılıyorum logo bastırma fikrine. Gördüğümüz motosikletlilerin bizim topluluktan olduklarını anlarız böylece..
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
189
gerçekten arkadaşlar burdaki arkadaşlığı yolada taşımalı ( olaki karşılaşırız birbirimize yanlışımız olmasın :)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Başlıktaki logo çok orjinalmiş yalnız.
Tamirci neden tutku yaratıyorsa artık... :pl:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Başlıktaki logo çok orjinalmiş yalnız.
Tamirci neden tutku yaratıyorsa artık... :pl:
Çok farklı anlamlar aramaya gerek yok sadece eğer bi tamirci tutku yaratıyorsa ocağına incir ağacı diker çünkü motor sürekli arıza veriyor demektir :cherry:
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
bu adam baya tutkulu ama bu etiketi kullanmadan izin almış mı acaba..

Logo kayıt ettirilmediyse ( hani yuvarlak içinde (R) harfi vardır ya tescillidir diye) teknik olarak kullanmasında bir sakınca yok, izin de almaz. Kayıtlı ise logomuz dava sonucunda ciddi marka ve telif ücretleri ödeyebilir tamirci. Hoş etik değil yinede..
 

kim

Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
562
Bu tamirci arkadaş yakında mondiali dağıtıp, cbf olarak geride toplar bu yaratıcılıkla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst