CBR 125R Biraz Modifiyee :)

Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
farklı bişeyler yapalım dedik buyrun fotolar :)
aynalara takılmayın koso marka ayna sıparış verdim bugun yarın gelir :p

bu ilk aldıgım saat :)
hpq5t.jpg

son hali
hpq3p.jpg

hpq3c.jpg

hpq3u.jpg

hpq43.jpg

hpq4b.jpg

hpq4z.jpg

hpq4l.jpg

hpq4t.jpg
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Pek bir fark göremedim fakat temiz motorunuz var hayırlı olsun :)
Lastık Kalınlasmıs,
Plakalık İptal Edılmış (Yağmurda Montunuz ÇAMURDAN GÖRÜNMEYECEK)
Aynalar Çıkarılmış (Yenisi Bekleniyormuş)
Artçı Tutacağı sökülmüş,

stıcher vs,,vs,,,

çok bir fark yok aslında,,
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
motorunu modifiye ettiniz sanırım... dışardan bakınca pek bir farklılık görünmüyor da...
keşke neler yaptığınızı yazsaydınız...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
801
Aynasız fotoğraf yüklemen hoş olmamış aynaları en yakın zamanda takman dileğiyle..
Gözlemlediğim radikal değişiklikler ;
-Lastikler değişmiş markası unilli sanırı
-Egzost değişmiş
-Plakalık iptali ve artçı tutacağı iptali
-ön far için tam orta yerine park farı tarzı bir ampul yerleştirilmiş ve farlar kırmızı bir film ile çevresi kaplanmış
-Siyah ön cam
-Stickerlar
-Aynada uçmış,şeklini bozuyordu herhalde

Umarım böyle aynasız açık egzostla korumasız bağırtarak gezen tiplerden değilsindir.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
egzozu arka kuyruk altına alsan o zaman modifiye derim :) , ama jant şeritleri ile far çerçevesi hoş olmuş , siyah ön camda uyumlu
 
Katılım
23 Eki 2011
Mesajlar
139
Eksoz degıstı
Plakalık ıptalı.
Arka artcı tutamak ıptalı
Km ıcı aydınlatma yapıldı
Sase karbon kaplama
Panzot karbon kaplama
Lacıvert stıckerler sıyah oldu.
Grenajlardakı bosluklara vıjın yapıldı.
Cıft beyaz ampul 9 ledlı park ampulu takıldı.
El yapımı plaka yaptım dekotadan
Artcı koltugunun altına sıyah folyo cekıldı.
125rr yazıları buyutuldu
Oncam parlak sıyaha kaplandı
Jantlara serıt cekıldı
On dıskın ıcıne kırmızı serıt cekıldı
On amorsor borularına stıcker yapıldı
Tankpad
on takım basıldı 3 parmak.
Vsvs
Aynaları takıldı bu arada :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst