Arama sonuçlarınız

  1. T

    2014 model CBR250R (REPSOL)

    Mükemmel temizlikte sıfırdan farksız REPSOL CBR250R İlan No: 268476901 http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-mukemmel-temizlikte-sifirdan-farksiz-repsol-cbr250r-268476901/detay
  2. T

    Satilik sifirdan farksiz r25 500kmde 2 haftalik

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-sifir-yamaha-r25-raceblue-hatasiz-500km-2-haftalik-226592507/detay detayli bilgi icin iletişime gecin.
  3. T

    2015 türkiye pist şampıyonası 1. ayak fotograflarım..

    sampiyona ve yarışlar hakkında merak ettiginiz soruları sorabilirsiniz.
  4. T

    Kawasaki H2R Piste Cikti.

    http://www.motoetkinlik.com/kawasaki-h2r-piste-cikti/ daha 180 beygirin hakkını tam anlamıyla veremezken millet napacak 280beygiri anlamış degilim:)
  5. T

    Yeni makina yeni heyecan R1 :)

    suzukiyi sattıktan sonra duramadım gittim r1 aldım darısı başınıza :) gsxr1000 r1
  6. T

    Bendeki motosiklet sevgisi ve hikayesi

    Merhaba arkadaşlar öncelikle yaşım 18 bundan 6 sene önce ailem motosiklete cok karşıydı. Motosiklete hevesim abime özenmemle başladı diyebilirim. Bisikletimi satıp 12 yaşında 200tlye aldıgım mobileti ailem gözümün önünde parçalıyıp hurdaciya verdiler. Ozamanlar motosiklet aşkı inanılmaz derecede...
  7. T

    Satılık cok temiz kawasaki ER - 5

    Kawasaki ER-5 2005 Model Naked / Roadster Motor Sahibinden ikinci el 7.500 TL - Pasif İlan - 131892670 telefon:0535 528 6533
  8. T

    Acil honda cbr125r

    büyütecegim icin satılık herhangi problem vs. yoktur. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bu-kasanin-en-temizi-gormeye-deger-113702226/detay/
  9. T

    radarlara dikkat

    bugun şehir merkezinin dışında 88 ile radara girmişim hız sınırı 70imiş. polis beni durdurdugunda kontrol sanmıştım haşırt diye geçirdiler 166lırayi. yarın pınarbaşındaki yarışa gidecek olanlar dikkatli olsun pınarbaşı yolunda 2 tane radar duruyor.
  10. T

    Yolda arkadaşlık edecek varmı? :)

    03.05 cumartesi günü aydın tarafına gidecegim. butarafa gidecek olan varsa beraber yola cıkabiliriz maksat yolda canım sıkılmasın :) eger gelecek olan varsa muhabbetim tatlıdır onu soyliyeyim sagda solda durup çay icebilriz :P
  11. T

    Motosiklet magazasi acmak istiyorum..

    İzmir konak alsancak civari motosiklet magazasi acmak istiyorum. Kask mont minumum tum aksesuar vb.. Satışlarını yapacagım. Extra 2. Ci el motosiklet servis fln olabilir bayilik alabilirim Ben bu işten ekmek yemek istiyorum zevkle seve seve ugraşacagımdan şuphem yok. Kucuk yastan beri esnaflıgı...
  12. T

    virajlarda lastigimin tamamını kullanamıyorum..

    lastigim 90/90/17 duro viraja gaz kesmeden giriyorum kontra kullanarak ama ne yaparsam yapayım şu lastik cizgisini gecemiyorum nedir bunun formulu beyler?
  13. T

    pürüzsüz asfaltta cok tedirgin oluyorum.

    pürüzsüz aşınmış asfaltta giderken cok tedirgin oluyorum viraja girdigimde motor altımdan kayıp gitcekmiş gibi hissediyorum. sabun gibi geliyor asfalt tedirgin olmam normalmi? bahsettigim yollar konak mustafa kemal sahil blvarı gibi...
  14. T

    Trafık polısı alkol olmamasına rağmen alkol var dıye kağıda yazdı

    Motorum dükkanın önünde duruyordu plakam kuyruğun altında gözükmüyor bende arkadaslara bıra almaya çıktım gerı geldıgımde polısler motorun basında durup motoru ıncelıyolardı ellimde bıra sıselerıyle geldim polıs sende alkol varmı dıye sordu ben yok dedım. Ehlıyet numaramı bı kağıda yazdı yanına...
  15. T

    CBR 125R Biraz Modifiyee :)

    farklı bişeyler yapalım dedik buyrun fotolar :) aynalara takılmayın koso marka ayna sıparış verdim bugun yarın gelir :P bu ilk aldıgım saat :) son hali
  16. T

    cbr 125 sivri kuyruk yapımı

    orjinal camurlugunu kesmeye kıyamadıgımdan cin malı cbrlerin camurlukların alıp dogradık güzel oldu buyrun resimler :) birde ufak plaka yaptım el yapımı :)
  17. T

    cbr-cbr dedim sonunda aldım :)

    evet beyler sonunda aldım alalı pek olmuyo 2 3 gün falan 10 yaşında cbrnin bu kasasına aşık olmuştum bugune nasipmiş allah herkeze gönlüne göre versin :) bugune kadar sahip oldugum motorlarım ilk motorum ikinci motorum ücüncü motorum:) önümüzdeki sene alacak oldugum :)
  18. T

    artık motorcular motosiklet.netin logosunu kullanıyorlar :)

    bugun çarşıda motorun üzerindeki sticker dikkatimi cekti yanaştım bi baktım motosiklet tamircisinin biri motosiklet.netin logosunu çalmış :) paylaşayım dedim
  19. T

    drag motoru yapıyoruz cg125

    draglara hazırlamadan önce motor 200cc idi. draglar icin makinası komple 250 üstü oldu. motoru soymaya başlıyoruz 30 kg agırlık cıkartıldı. torna işleri son ayarlar(dikkat rodaj fan önünde yapılıyor.) akhisar 5. ayak ............. bu bizim ilk drag tecrubemizdi gelen motorlar bizden...
  20. T

    akhisar 6. ayaga gelcek olan varmı ?

    katılacak olan veya gelen varmı 5. ayakta 125de girmiştim. bu ayaga motor arıza verdi katılacak veya gelecek arkadaşlarla tanışalım kaynaşalım :)

Yeni mesajlar

Üst