bu gün öğleye kadar okul yoktu. hava da güzel, yine yerimde duramadım. Fındıklıdan, çok yukarı gitmemiştim. bu sefer bayağı gittim. yolu çok kötüydü, ama çok zevkliydi. fazla fotoğraf çekmedim. iyi seyirler
bulutlar çok ilginç. dağların hemen yukarılarında ise sis var
Fındıklının Aslandere...