- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
daha önce çıkmaya çalıştığım, fakat kar engelinden dolayı devam edemediğim zirveye çıkmak istiyorum. şuradaki Dikkaya köyünden yukarıya olan gezi
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/86844-tepe-serisi-8-a.html


burası kar olduğu zaman tıkandığım yerdi

şimdi hiç kar yok. yani yola devam



daha önce buradan bayağı bi motosikletli ya da bisikletli geçmiş sanırım.yol da güzelmiş

güzel bir görüntü

yol üçe ayrılıyor. çıkmak istediğim zirvenin eteğindeyim. ilk önce şu karşı yolu deniyorum. sonra soldaki yol, sonra sağdaki yol...

çıkmaz sokakmış
r:


karakovan balı

değişik bir kuş türü


yol aşağı iniyor, bu yol da çıkmayacak gibi

güzel bir manzara

bu arada şu sağ taraftaki tepeye geçen pazar çıkmıştık bir öğretmen arkadaşla

ve yine mutsuz son, bu yol da bitti
r:


bir de bu yolu deniyeceğim, ama bu da aşağıya iniyor, belki dolanır çıkar diye gidiyorum, zaten başka çarem de yok


aşağıdaki köy duygulu köyü

güzel iki manzara


şu karşıda görünen toprak yollar yukarıya gidiyor gibi

bahar mevsimi iyice geliyor artık

duygulu köyüne inmeden yukarı giden bir yol daha görüyorum.buradan devam ediyorum

arı evi

ama bu yol da bitiyor
r:

duygulu köyünde kedicikler

amcayla muhabbet ediyoruz ve yol tarifi alıyorum

yol tarifi aldık almasına da bu seferki durum çok farklı

yola devam etmek için burayı çıkmam lazım

zorluyorum ama çok da zorlamıyorum, her an birşeyler olabilir, kimse yok, vazgeçiyorum

aşağıya inip, inerken akşamüstü güzel manzaralar çekmekten başka yapabileceğim birşey kalmadı

Kaçkar dağları yine çağırıyor beni


şu kıvrılan yollardan ineceğim

bu arada dönüş yolunda yukarı giden bir yol daha vardı, son şans onu da deneyeyim diyorum. ortadaki ilginç yapıya tente deniliyor, atmaca yakalanıyor burada

vee bu sefer de heyelan olmuş, yol kapalı
r:bu gün hiç şansım yok. zirve yapamadım, ama iyi dolaştım o civarda, hangi yolun nereye birleştiğini, köyler arası geçişleri öğrendim.

kıpkırmızı topraklar

dar açılı bir fotoğraf çekeyim dedim ama toprağın kırmızılığının belli olması için karşı taraf çok parlak çıktı

ve akşam evdeyim. garaja girmeden baktım ay gülümsüyor, hemen fotoğrafladım bu güzel görüntüyü

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/86844-tepe-serisi-8-a.html


burası kar olduğu zaman tıkandığım yerdi

şimdi hiç kar yok. yani yola devam



daha önce buradan bayağı bi motosikletli ya da bisikletli geçmiş sanırım.yol da güzelmiş

güzel bir görüntü

yol üçe ayrılıyor. çıkmak istediğim zirvenin eteğindeyim. ilk önce şu karşı yolu deniyorum. sonra soldaki yol, sonra sağdaki yol...

çıkmaz sokakmış


karakovan balı

değişik bir kuş türü


yol aşağı iniyor, bu yol da çıkmayacak gibi

güzel bir manzara

bu arada şu sağ taraftaki tepeye geçen pazar çıkmıştık bir öğretmen arkadaşla

ve yine mutsuz son, bu yol da bitti


bir de bu yolu deniyeceğim, ama bu da aşağıya iniyor, belki dolanır çıkar diye gidiyorum, zaten başka çarem de yok


aşağıdaki köy duygulu köyü

güzel iki manzara


şu karşıda görünen toprak yollar yukarıya gidiyor gibi

bahar mevsimi iyice geliyor artık

duygulu köyüne inmeden yukarı giden bir yol daha görüyorum.buradan devam ediyorum

arı evi

ama bu yol da bitiyor

duygulu köyünde kedicikler

amcayla muhabbet ediyoruz ve yol tarifi alıyorum

yol tarifi aldık almasına da bu seferki durum çok farklı

yola devam etmek için burayı çıkmam lazım

zorluyorum ama çok da zorlamıyorum, her an birşeyler olabilir, kimse yok, vazgeçiyorum

aşağıya inip, inerken akşamüstü güzel manzaralar çekmekten başka yapabileceğim birşey kalmadı

Kaçkar dağları yine çağırıyor beni


şu kıvrılan yollardan ineceğim

bu arada dönüş yolunda yukarı giden bir yol daha vardı, son şans onu da deneyeyim diyorum. ortadaki ilginç yapıya tente deniliyor, atmaca yakalanıyor burada

vee bu sefer de heyelan olmuş, yol kapalı

kıpkırmızı topraklar

dar açılı bir fotoğraf çekeyim dedim ama toprağın kırmızılığının belli olması için karşı taraf çok parlak çıktı

ve akşam evdeyim. garaja girmeden baktım ay gülümsüyor, hemen fotoğrafladım bu güzel görüntüyü











